Hei kaikille,
Muutama kuukausi sitten kirjoitin tänne, että voin auttaa ihmisiä, joilla on korttivalituksia heidän pankkiinsa tietyllä maksulla. Sen jälkeen olen auttanut kahta ihmistä, joista toinen on saanut takaisin n. 150 tk ja muut 100 tk, samoin kuin oli/ollut yhteyttä joihinkin, joilla on pienempiä summia odottamassa.
Olen itse onnistunut vuoden aikana 100 % korttivalituksistani (Revolut ja Swedbank) ja saanut yli 300 000 kruunua takaisin.
Jos haluat apua, voit kirjoittaa minulle Discordiin -BettyBettyBetty. En veloita mitään etukäteen, vaan se perustuu keskinäiseen luottamukseen, jossa suurin riski on minulle, kun teen paljon työtä saamatta siitä mitään. Kaksi kolmesta minuun yhteyttä ottaneesta on "kadonnut" neuvottuani, kolmesta rehellisestä ihmisestä olen saanut noin 25 % siitä, mitä he onnistuivat saamaan takaisin riippuen siitä kuinka paljon olen auttanut esimerkiksi koko tekstin kirjoittamisessa. asiakirja. Varaan siksi oikeuden sanoa ei, jos et tunne olosi vakavaksi.
Voin auttaa sinua, jos:
– Se on ruotsalainen pankki
- Et ole vielä lähettänyt korttivalitusta, joka on hylätty
- Vain korttiostot, ei pankkisiirtoja
-ostosten ei tulisi olla yli 6 kuukautta vanhoja (voi silti mennä)
-Jos se koskee Revolutia, riippuu siitä, mihin kategoriaan osto on rekisteröity, meneekö se läpi vai ei, mutta voimme käydä sen läpi yhdessä sen mukaan, mitä kauppiaita sinulla on
En tietenkään voi taata, että saat mitään takaisin, mutta kuten sanoin, olen onnistunut menetelmälläni 100% sekä itseni että auttamani osalta, jos he noudattavat ohjeitani.
Tämänkaltaiset viestit herättävät yleensä paljon ärsytystä ja syytöksiä muiden hyväksikäytöstä, mutta hei - olen vain traaginen peliriippuvainen kuten muutkin, yritän parantaa talouttani käyttämällä sitä, missä olen hyvä. Kaikilla on mahdollisuus, aivan kuten minulla, lukea ja tehdä tämä itse, mutta jos et halua/ei pysty, tämä on win-win-tilanne, jos onnistut saamaan rahaa takaisin.
Anna paskamyrskyn alkaa ja hyvää yötä!