Haluatko mahdollisesti mennä huijaus-/huijausreitille ja katsoa, avaavatko he takaisinperinnän uudelleen?
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Toivon, että he auttaisivat. Se on neitsytrahaa, kun puhuin siitä ensimmäisen kerran, he sanoivat, että he eivät voi auttaa. Ei se varmaankaan voi olla näin yksinkertaista, eihän?
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Ei – Onko neitsytraha Visa vai Mastercard?
Ainoa tapa, jos pankit kieltäytyvät, on valittaa ja sitten FOS. Valitettavasti vaikuttaa siltä, että se, mikä pankki auttaa meitä ja mistä syystä annamme takaisinveloitusta, näyttää osuvalta.
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Ainoa asia on lähestyä heitä uudelleen ja sanoa, että uhkapelaaminen on merkityksetöntä, nämä yritykset toimivat petollisesti ja antavat kaikki tiedot hänestä. Voi toimia, mutta oletan, että se on hylätty, sitten se on valituksia ja sitten FOS
Chase sanoi minulle aina ei uhkapelaamisesta Mastercardilla, joten tavaroita ei saatu suurimmalle osalle. He käsittelivät kaksi pientä petoksen alla, ja oletan, että ne palautettiin välittömästi.
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Anteeksi kaveri ei twitterissä. Missään muualla? Joten outoa, pitäisikö minun yrittää uudelleen, koska tavaroita ei ole tullut niiden mukana?
Automaattinen käännös:
Materialgirl84
Timantti
1 vuosi sitten
Hei pahoittelut hitaasta vastaamisesta. Työ on ollut hullua, olen kotona tänä iltana ja yritän lähettää teille kaikille sähköpostia. Olen saanut hyvityksiä Dsservltd, Ari10, kaikki Kashia-muunnelmat (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, uskon, että voin menestyä Eduntagen kanssa. Mutta joskus kaikkia tapahtumia ei ole palautettu, vaan osa on jäänyt huomaamatta. Mutta nämä ovat ainoita, joissa voin tällä hetkellä auttaa, etsin vielä paljon lisää 😫 jos haluat, että autan sinua käyttämieni yhteystietojen kanssa, kerro minulle, mikä kauppias. Suurin osa heistä palautti takaisin ilman vastausta ja lähetin useille kauppiaille, joten en aina tiedä mikä on oikea, mutta sen täytyy olla yksi heistä.
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Kyllä, sanoisin vain, että olen tarkistanut lausuntoni ja tämä sanoo digitaalista taidetta, en ole saanut digitaalista taidetta. Se on hieno viiva kulkea, mutta se ei ole valhe, et ole saanut sitä, oletetaan, että jos haastetaan rahapeleihin, voit sanoa, että nämä ovat digitaalista taidetta, en ole saanut mitään, pidä se yksinkertaisena.
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Okei kaveri käy, olen myös ottanut yhteyttä mainittuihin kauppiaisiin ja puhunut heidän kanssaan viikkoja. He sanoivat, että heille annetaan kolme viikkoa tutkimuksiin, siitä on yli kolme viikkoa. Olen sen jälkeen ottanut heihin yhteyttä ja he vain haamukuivat minua…
Automaattinen käännös:
Anonymous11997
Materialgirl84
Pronssi
Materialgirl84
1 vuosi sitten
Mikä on sähköpostiosoitteesi?
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Pankissani lukee "muu" finnartin ja artstridin osalta
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Näin on käynyt itselleni ja muille. Jotkut ovat saaneet täyden hyvityksen, minulla oli 15 £ finnartista 240 £ n. Artstridilta ei palauteta hyvitystä. Olen varma, että he ovat samoja omistajia jne.
Omastani on nyt yli 3 viikkoa, olen ottanut yhteyttä omistajiin aiheen pääsypyynnön vuoksi, ei myöskään päivitystä
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
100% sama omistajakaveri. Emiga touch Ltd:n ylläpitämä Finnart Irlannissa. Emerald touch Ltd:n ylläpitämä Artstrid Irlannissa. Asettakaa 1 päivän etäisyydellä toisistaan lol. Niin ilmeistä…
Automaattinen käännös:
KyleSteem
Pronssi
1 vuosi sitten
onko kenelläkään apua Astridin kanssa?? Sähköpostiosoite tai nettisivu?? En löydä mitään tälle maksuprosessorille, palaan mielelläni, jos joku voi auttaa minua nyt