Onko kukaan ollut onnekas Ivy Payn kanssa viime aikoina? Lähettänyt heille sähköpostia, he lähettivät minulle lomakkeen ja täytin sen 28. heinäkuuta, enkä ole saanut mitään takaisin sen jälkeen?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Platina
2 tuntia sitten
Tein tänään valituksen ICO:lle Xpaten kautta, koska se on jättänyt minut huomiotta heinäkuusta lähtien. Toivottavasti saan jotain etsimääni tietoa - onko kukaan ollut tekemisissä ICO:n kanssa ja saanut alun perin pyytämänsä tiedot?
Automaattinen käännös:
Sarah222
Arra89
Hopea
Arra89
1 tunti sitten
Voi hullua. Sain omani takaisin eilen, mutta en ole vielä käynyt sitä läpi. Tarvitsen muutaman päivän hengähdystauon!
Automaattinen käännös:
Sarah222
Foxtrot90
Hopea
Foxtrot90
1 tunti sitten
Minun tilaukseni saapui täsmälleen kuukauden määräajassa, joten sitä pitäisi odottaa 7. syyskuuta.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
XkBoii
Kulta
XkBoii
14 minuuttia sitten
Ei, tiliotteellani on ehdottomasti VEMTRA. Mutta jos sinulla on VENTIRAn yhteystietoja tai tiedät kuka heidän maksujaan käsittelee, arvostaisin niitäkin.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
12 minuuttia sitten
Päädyin tekemään takaisinperintöpyyntöjä, koska Walleto ei vastannut, enkä löytänyt mitään keinoa ottaa yhteyttä kauppiaaseen suoraan. Tähän mennessä olen voittanut vain yhden kiistanalaisen tapahtuman ja saanut siitä rahat takaisin. Loput ovat vielä käsittelyssä, joten odotan innolla, miten ne ratkeavat.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
9 minuuttia sitten
Pankkini kertoi, että takaisinperintäprosessi voi kestää jopa 90 päivää. Olen onnistunut saamaan rahat takaisin muutamista tapahtumista, mutta vain takaisinperinnän kautta – Xpate ei hyvittänyt niitä suoraan.
Olen tehnyt takaisinperintäpyyntöjä myös jäljellä olevista maksutapahtumista, joten nyt vain odotan päätöksiä.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
voodoo4
Kulta
voodoo4
6 minuuttia sitten
Jos kyseessä on merkittävä summa, joka jakautuu useille eri tapahtumille, pankkisi ei välttämättä suostu veloittamaan takaisinperintöjä jokaisesta yksittäisestä tapahtumasta. Suosittelen, että ottaisit yhteyttä Xpateen ja tekisit heille valituksia sillä välin.
Samaan aikaan yrittäisin silti riitauttaa ainakin osan tapahtumista pankkisi kautta. Se saattaa olla paras mahdollisuus saada osa rahoista takaisin, jos LOLPOK ja Xpate jatkavat sinun huomiotta jättämistäsi.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
DjumK
Kulta
DjumK
5 minuuttia sitten
Selvä, kiitos. Jos löydät heistä lisätietoja, kerrothan minulle.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
4 minuuttia sitten
Maksutapahtumistani näkyy lisää outoja nimiä. Tunnistaako kukaan näistä?