Voi hullua. Sain omani takaisin eilen, mutta en ole vielä käynyt sitä läpi. Tarvitsen muutaman päivän hengähdystauon!
Automaattinen käännös:
Sarah222
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
Minun tilaukseni saapui täsmälleen kuukauden määräajassa, joten sitä pitäisi odottaa 7. syyskuuta.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
XkBoii
Platina
XkBoii
3 viikkoa sitten
Ei, tiliotteellani on ehdottomasti VEMTRA. Mutta jos sinulla on VENTIRAn yhteystietoja tai tiedät kuka heidän maksujaan käsittelee, arvostaisin niitäkin.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
3 viikkoa sitten
Päädyin tekemään takaisinperintöpyyntöjä, koska Walleto ei vastannut, enkä löytänyt mitään keinoa ottaa yhteyttä kauppiaaseen suoraan. Tähän mennessä olen voittanut vain yhden kiistanalaisen tapahtuman ja saanut siitä rahat takaisin. Loput ovat vielä käsittelyssä, joten odotan innolla, miten ne ratkeavat.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
3 viikkoa sitten
Pankkini kertoi, että takaisinperintäprosessi voi kestää jopa 90 päivää. Olen onnistunut saamaan rahat takaisin muutamista tapahtumista, mutta vain takaisinperinnän kautta – Xpate ei hyvittänyt niitä suoraan.
Olen tehnyt takaisinperintäpyyntöjä myös jäljellä olevista maksutapahtumista, joten nyt vain odotan päätöksiä.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
voodoo4
Platina
voodoo4
3 viikkoa sitten
Jos kyseessä on merkittävä summa, joka jakautuu useille eri tapahtumille, pankkisi ei välttämättä suostu veloittamaan takaisinperintöjä jokaisesta yksittäisestä tapahtumasta. Suosittelen, että ottaisit yhteyttä Xpateen ja tekisit heille valituksia sillä välin.
Samaan aikaan yrittäisin silti riitauttaa ainakin osan tapahtumista pankkisi kautta. Se saattaa olla paras mahdollisuus saada osa rahoista takaisin, jos LOLPOK ja Xpate jatkavat sinun huomiotta jättämistäsi.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
DjumK
Platina
DjumK
3 viikkoa sitten
Selvä, kiitos. Jos löydät heistä lisätietoja, kerrothan minulle.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Platina
3 viikkoa sitten
Maksutapahtumistani näkyy lisää outoja nimiä. Tunnistaako kukaan näistä?
Tietääkö kukaan heistä mitään tai onko heillä yhteystietoja? Mietin myös, voisiko Xpate olla näiden maksujen käsittelijä.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Pukuota1
Timantti
Pukuota1
3 viikkoa sitten
imgvibes-sähköpostit palautuvat vain. Joku kertoi minulle, että ne on käsitelty Cardaqissa, mutta vastausta ei ole vielä tullut.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Arra89
Timantti
Arra89
3 viikkoa sitten
Tchtxt, onko sinulla yhteystietoja? Toivon todella, että saat lisää takaisin, kaveri 🙂
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
ei mitään. sain sähköpostin toissapäivänä kahden jahtaamisen jälkeen, jossa ilmoitettiin, että he selvittävät asiaa.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Alfred_ANTONYAN21
Timantti
Alfred_ANTONYAN21
3 viikkoa sitten
info@ventira.co.uk
Automaattinen käännös:
XkBoii
Alfred_ANTONYAN21
Timantti
Alfred_ANTONYAN21
3 viikkoa sitten
Mitä kauppiaita sinulla oli xpaten kanssa?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Snowyhill84
Timantti
Snowyhill84
3 viikkoa sitten
scupdt voisi olla myös scudot, joka minulla on. En löydä yhteystietoja.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Badger23
Timantti
Badger23
3 viikkoa sitten
Hei. Sain juuri lopulliset vastaukset luottokortteja koskeviin valituksiini. Myönsin, että kyseessä oli uhkapeli, mutta minulla on vahvat perustelut väärinkäytöksille ja maksutapahtumien pesulle. Kannattaako viedä asia FOS:lle?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Arra89
Timantti
Arra89
3 viikkoa sitten
miten tässä tapauksessa kävi, jengi?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Sarah222
Timantti
Sarah222
3 viikkoa sitten
en ole vieläkään vastannut edes jahtaamisen jälkeen
Automaattinen käännös:
XkBoii
Sarah222
Timantti
Sarah222
3 viikkoa sitten
Myönsitkö uhkapelaamisen pankille?
Automaattinen käännös:
Arra89
XkBoii
Platina
XkBoii
3 viikkoa sitten
Ei, he hyvittivät minulle rahat vapaaehtoisesti, kun tein maksuja Monzo Palissa.