Hei. Laskuillani on vielä muutamia kauppiaiden nimiä, joita en tunnista:
KAVRIN
DEXMOR
FENTIQ
RALVEX
GORNIX
TELQAR
VEMTRA
NOLVIK
PREDOX
SENQIR
Onko kukaan käsitellyt näitä? Olen erityisen kiinnostunut siitä, voisiko jokin niistä liittyä Xpateen.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
voodoo4
Kulta
voodoo4
1 tunti sitten
Hei. LOLPOKille käyttämäni sähköpostiosoite on info@lolpokled.io Minun tapauksessani maksut käsiteltiin Xpaten kautta. Yritä ensin ottaa yhteyttä LOLPOKiin suoraan sähköpostitse – toivottavasti he hyvittävät maksut.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
1 tunti sitten
Hei. Xpate ei ole vieläkään hyvittänyt minulle maksuja, joten olen tehnyt takaisinperintäpyynnön pankilleni. Odotan nyt ratkaisua.
Valitettavasti minulla ei ole vielä mitään tietoa OPENTGH:sta.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
DAC89
Kulta
DAC89
1 tunti sitten
Hei. Onko asia edistynyt sen jälkeen? Onko kumpikaan heistä ottanut sinuun yhteyttä, tai oletko saanut rahojasi takaisin?
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Romeo87
Kulta
Romeo87
1 tunti sitten
Walleto saattaa väittää, ettei he käsitellyt kyseisiä maksuja, mutta se yksinään ei välttämättä todista, ettei yhteyttä ollut. Maksuketjuihin voi liittyä useita osapuolia, eikä tiliotteella näkyvä nimi ole aina sama kuin maksun käsittelijän nimi.
Siksi yritän varmistaa tiedot myös muista lähteistä sen sijaan, että luottaisin vain Walleton vastaukseen.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Lisa2
Kulta
Lisa2
1 tunti sitten
Voit yrittää ottaa yhteyttä TERFASTiin osoitteessa sup@teronfast.io Toivottavasti he vastaavat ja jos olet onnekas, he saattavat hyvittää maksut suoraan. Kokeile tätä ensin ennen kuin käyn Xpaten kautta.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Lisa2
Kulta
Lisa2
1 tunti sitten
Minäkin törmäsin GREDTVF:ään. Minulla ei valitettavasti ole heidän vahvistettua sähköpostiosoitettaan. Jos onnistut löytämään yhteystiedon, kokeilisin ehdottomasti ensin suoraan kauppiasta.
Jos se ei toimi, harkitsisin maksunpalautusprosessia. Kokemukseni mukaan hyvityksen saaminen suoraan voi kestää kauan, jos maksutapahtumat on käsitellyt Xpate.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
DjumK
Kulta
DjumK
1 tunti sitten
Kiitos tiedoista. Lähetin sähköpostia molempiin osoitteisiin, mutta valitettavasti en ole vielä saanut vastausta. Onko sinulla sattumoisin muita yhteystietoja tai tietoa ORENZAsta tai TRAMIQista?
Voitko myös vahvistaa, että molemmat käsitellään Xpaten kautta?