Voi herranjumala, onpa hyvityksiä. Walletto laittoi minulle sähköpostia perjantaina, joten lähetin heille henkilöllisyystodistukseni ja naamioidun pankkinumeroni, joten toivottavasti dsarissani näkyy joitakin kauppiaitani🤞
Automaattinen käännös:
XkBoii
Sarah222
Timantti
Sarah222
3 viikkoa sitten
Mistä sait selville, että tämä kauppias oli Walletto? Onko tämä CactiPay?
Automaattinen käännös:
mulattis
Platina
3 viikkoa sitten
Mitkä kauppiaat kuuluvat walletoon?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Timantti
3 viikkoa sitten
Hei kaikki. Voiko joku vahvistaa Wallletton sähköpostiosoitteen ja mitkä kauppiaat ovat todistetusti käsitelleet maksuja heidän kauttaan? Olen tavannut niin monta eri kauppiasta kuukausien ajan, että olen varma, että ainakin joidenkin maksut on käsitelty heidän kauttaan.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Timantti
3 viikkoa sitten
Minulla on myös tunne, että Ventira/Viargaming saattaa olla XPATE, koska siinä käytetään 7372 MCC-koodia. Se ei kuitenkaan ole riittävä todiste.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Emyjay20
Timantti
Emyjay20
3 viikkoa sitten
Mainitsitko uhkapelaamisesta ollenkaan?
Automaattinen käännös:
Sarah222
Arra89
Kulta
Arra89
3 viikkoa sitten
Peukut pystyssä. Kyllä, aika paljon rahaa on tuhlattu viime vuosina. Parempia päiviä kuitenkin luvassa.
Automaattinen käännös:
Sarah222
XkBoii
Kulta
XkBoii
3 viikkoa sitten
Tämä oli Coinpacto. Sain tietää tältä foorumilta.
Automaattinen käännös:
Sarah222
UserJ0193
Kulta
UserJ0193
3 viikkoa sitten
Onko kyse juuri tästä kauppiaasta, jonka vuoksi he kieltäytyvät auttamasta? Luulen, että he viisastuvat ja katkaisevat yhteydet kauppiaisiin, joiden maksut heidän on hyvitettävä. Minulla yksi kieltäytyi auttamasta toisen kauppiaan puolesta, koska he ovat katkaisseet välinsä heihin.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Timantti
3 viikkoa sitten
Consoletitans (CNSLTITANS) ei ole vastannut tai hyvittänyt rahojaan viiden päivän jälkeen, mutta olen varma, että olen nähnyt ihmisten saavan heiltä hyvityksiä. Kannattaako perääntyä? Voiko joku auttaa hyvitysten saamisessa heiltä?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Timantti
XkBoii
3 viikkoa sitten
Hae foorumilta, saatat löytää lisää, mutta useimmat olen nähnyt cpto:n ja cnpton.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Timantti
XkBoii
3 viikkoa sitten
Kuinka monta päivää annoit heille sähköpostissasi aikaa vastata?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Timantti
XkBoii
3 viikkoa sitten
Lähettäkää minulle myös roskasäiliökarttanne, kauppiaat ja roskasäiliöiden omistajat. Kerron teille, mitä minulla on linkitettynä omaani.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
taisin antaa heille 5 päivää
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
Toivottavasti tämä ei kauaa odottele foorumilla...
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Timantti
XkBoii
3 viikkoa sitten
Cardaq on ehdottomasti mukana suuressa klusterissasi, joten hyökkäisin heidän kimppuunsa. Art solution ja XOR-ihmisille on hyvitetty rahat.
Haluaisin löytää dtvlt:n, minulla on ne omassani, mutta en ole vielä onnistunut.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
Tiedätkö Art Solutionin ja Xorin yhteystiedot?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
Veli info@dotavolt.com Olen aika varma, että kyseessä on DTVLT. Luottokortillani se näkyy DTVLT:nä, mutta Revolutissa se on Dotavolt, joten olen 99% varma, että ne ovat sama yritys. Lähetin viestin kaksi päivää sitten, mutta en saanut vastausta, koska olen ilmeisesti viikonloppuna. Yritän pysyä toiveikkaana, koska tämä maksaa minulle yli tuhat dollaria 🙂
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Timantti
XkBoii
3 viikkoa sitten
En ole pahoillani, kaveri - Dani, joka oli aiemmin tällä foorumilla, sai Cardaqilta hyvityksen heidän rahoistaan. Ehkä voisit hankkia heille tapahtumasi ja ARN:t ja lähettää ne Cardaqille?