Kiitos. Toivottavasti sinullakin on menestystä, käytä tätä foorumia, se on loistava tuki.
Automaattinen käännös:
Sarah222
XkBoii
Kulta
XkBoii
1 kuukausi sitten
Rvora-korttini ovat yhteensä nelinumeroisia. Aluksi he vastasivat pyytäen vahvistusta tapahtumista, jotka lähetin. Sitten he olivat hiljaa. Mene ja tiedä.
Automaattinen käännös:
rn786
Pronssi
1 kuukausi sitten
Hei kaikki,
Onko kukaan onnistunut saamaan nettotappiohyvityksiä DonBetiltä, 1Rediltä (jotka lähettävät minulle edelleen tarjouksia omasta poissulkemisestaan huolimatta) ja Goldenbetiltä (Santeda)? Olen lähettänyt heille kaikille sähköpostia, mutta DonBetiltä olen saanut hylkäyksen. Olen vastannut heidän kieltäytymiseensä, mutta olen vain utelias, onko kukaan onnistunut, sillä arvostaisin neuvoja. Odotan edelleen vastauksia kahdelta muulta!
Kiitos!
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
Danixxx
6 kuukautta sitten
Kummallista kyllä, he kieltäytyivät, ja sitten pari kuukautta myöhemmin yritin uudelleen toisella sähköpostiosoitteellani ja he hyvittivät rahat. Käytin samaa mallia molemmilla kerroilla, joten luoja tietää.
Weirdly they refused then a couple months later i tried again on my other email address and they refunded , used the same template both times so god knows
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Hei Dani, mitä mallia käytit Wertin lähettämiseen? Voitko laittaa sähköpostiosoitteen tänne?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Timantti
4 viikkoa sitten
Barclays on virallisesti hylännyt maksunpalautukseni ja virallisen valitukseni maksunpalautustapauksen käsittelystä. Joten en usko, että minun pitäisi mennä pankin kautta. Todella lannistavaa ja tunnen todella, että haluan luovuttaa tämän kaiken kanssa. Yksi luottokortti on jättänyt minut maksukyvyttömäksi, koska olen rikkonut ehtoja uhkapelaamalla. Ja toinenkin on täysin kieltäytynyt maksunpalautuksista. Revolutista ei ole mitään apua. He kieltäytyivät maksunpalautuksista ja PSR-push-maksujen riidoista, vaikka päätöksentekoon kului lähes 40 arkipäivää.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Sarah222
Timantti
Sarah222
4 viikkoa sitten
Onnea matkaan. Mikä pankki veloitti näistä takaisinveloituksia ja mitä sanoit heille ja mitä todisteita toimitit?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Snowyhill84
Timantti
Snowyhill84
4 viikkoa sitten
En löydä tästä chatista mitään yhteystietoja Exingenolle. Onko kenelläkään tietoa?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
4 viikkoa sitten
Saitko hyvityksiä Cardaqilta? Jos sait, mitkä olivat kauppiaiden nimet?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Wanderlust
Timantti
Wanderlust
4 viikkoa sitten
Mikä pankki? Ja mitä tarkalleen ottaen sanoit pankillesi saadaksesi takaisinperintöjä? Kerrothan mahdollisimman paljon yksityiskohtia, jos sinulla on aikaa 🙂. On todella vaikeaa pankkien kanssa edes harkita takaisinperintöjen tekemistä virallisen valituksen ja tarkistuksen jälkeen.
Automaattinen käännös:
Snowyhill84
Platina
XkBoii
4 viikkoa sitten
En löydä tästä chatista mitään yhteystietoja Exingenolle. Onko kenelläkään tietoa?
can’t find any contact info for exingeno in this chat. does anyone have the information?
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
support@exingeno.com
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
4 viikkoa sitten
Hei. Onko kukaan törmännyt näihin kauppiaan kuvauksiin?
GMTREW
GMNOIT
FREDTG
LOPKHF
En löydä heistä mitään tietoa. Tietääkö kukaan keitä he ovat tai mihin maksupalveluntarjoajaan he saattavat olla yhteydessä?
Automaattinen käännös:
Lisa2
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
4 viikkoa sitten
Kiitos. Lähetin sähköpostia FASTVERille osoitteeseen support@fastversion.com , mutta en ole vieläkään saanut vastausta. Otin yhteyttä myös Xpateen, mutta siellä sama juttu – ei vastausta vielä.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Platina
Alfred_ANTONYAN21
4 viikkoa sitten
Kiitos. Onko sinulla sattumoisin sähköpostiosoitetta tai muita yhteystietoja TERFASTille? Halusin ensin yrittää ottaa suoraan yhteyttä kauppiaaseen ennen kuin menen Xpateen.
Automaattinen käännös:
DjumK
Kulta
4 viikkoa sitten
Hei. Onko kukaan törmännyt näihin kauppiaan kuvauksiin?
VELTRON – Varsova
NEXRIP – Lontoo
KERDIO – Tallinna
FASMON – Edinburgh
RIVPAY – Varsova
En löydä heistä paljon tietoa. Tietääkö kukaan, kuka näitä maksuja mahdollisesti käsittelee?
Automaattinen käännös:
DjumK
voodoo4
Kulta
voodoo4
4 viikkoa sitten
Hei. HURTED-maksuja käsittelee Walleto. Mutta suosittelen ensin ottamaan yhteyttä HURTEDiin suoraan osoitteessa info@hurtedgame.com Ehkä saat heiltä vastauksen ennen kuin otat yhteyttä Walletoon.
Automaattinen käännös:
DjumK
billi85
Kulta
billi85
4 viikkoa sitten
Hei. Löysin FERDCS:n sähköpostiosoitteen: complains@topferd.com Olen parhaillaan yhteydessä heihin, joten katson, voinko ratkaista ongelman suoraan ennen kuin otan asian pidemmälle.
Automaattinen käännös:
DjumK
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
4 viikkoa sitten
Hei. Löysin näennäisesti GUHRTEn yhteystietoihin liittyvän sähköpostiosoitteen, mutta en ole vielä pystynyt varmistamaan sen aitoutta. Olen lähettänyt heille viestin ja odotan vastausta. Jos saan vastauksen tai voin vahvistaa yhteystiedot, ilmoitan asiasta tänne.
Automaattinen käännös:
voodoo4
Kulta
4 viikkoa sitten
Hei. Yritän tunnistaa joitakin jälleenmyyjien tunnuksia:
RAVNEX
POLVIK
DEXARO
MERTIQ
Onko kukaan kuullut näistä nimistä tai tietääkö kukaan kuka heidän maksujaan hoitaa?
Automaattinen käännös:
voodoo4
DjumK
Kulta
DjumK
4 viikkoa sitten
Hei. Kiitos. Vastasiko HURTED sinulle tästä sähköpostiosoitteesta? Olen yrittänyt ottaa heihin yhteyttä, mutta en ole vielä saanut vastausta. Taidan ottaa seuraavaksi yhteyttä Walletoon.
Automaattinen käännös:
billi85
Hopea
4 viikkoa sitten
Hei kaikki, tämä on nyt vähän epäselvää, mutta tunnistaako kukaan näitä nimiä heidän lausuntojensa perusteella?
MIVORA
JENTIQ
CALDRO
WEXNAR
Olen jo tehnyt jonkin verran tutkimusta, mutta en saa selville kuka tämän takana on. Yritän pääasiassa selvittää, ovatko he yhteydessä Xpateen tai Walletoon.