Tällä sivulla esiintyvät kolmannen osapuolen operaattorit esitetään ei-kaupallisin perustein, eikä niihin liity palkkioita. 21+. Rahapeliongelmia? Soita 1-800-GAMBLER.

KotiValituksetSnatch Casino - Pelaajan kotiutus peruutetaan ja varat pidätetään.

Snatch Casino - Pelaajan kotiutus peruutetaan ja varat pidätetään.

Suljettu
Tuomiomme

Muu

Määrä: 200 $

Snatch Casino
Turvallisuusluokitus:Hyvin korkea

Yhteenveto tapauksesta

gbKäännösfi

Uudesta-Seelannista kotoisin oleva pelaaja raportoi ongelmista Snatch Casinon kanssa, jossa hänen 600 USDT:n ja muiden arvoisten nostojensa oli peruutettu eikä varoja palautettu hänen saldolleen. Vaikka hän oli täyttänyt bonusvaatimukset, hän sai epäjohdonmukaisia ​​vastauksia tuelta ja hänen nykyinen saldonsa oli vain 0,12 dollaria. Pelaajan tilitoiminnan tutkimisen jälkeen kasino myönsi, että bonus oli maksettu ja että pelaaja pelasi oikeilla varoilla. Ongelma ratkaistiin, ja pelaaja vahvisti valituksen ratkaistuksi. Myöhemmin pelaaja avasi valituksen uudelleen ja totesi, että hänen tililleen tulisi hyvittää vielä 200 USDT, koska alkuperäinen summa oli 800 USDT. Kasino toimitti kassatiedot ja pelihistorian, jotka osoittivat, että puuttuvat 200 USDT:tä oli kadonnut pelin aikana. Pelaaja ei hyväksynyt tätä selitystä ja toimitti lisälaskelmia, joissa todettiin, että vain alkuperäinen 200 USDT oli nostettu. Pitkien keskustelujen jälkeen tapaus merkittiin hylätyksi, koska pelaaja ja tapauksen ratkaisija eivät päässeet sopimukseen lopputuloksen oikeellisuudesta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Kasino: Snatch-kasino

Ongelma: Peruutetut nostot / pidätetyt varat


Tiedot:


Talletin 20 dollaria 29. elokuuta 2025 (kuvakaappaus liitteenä). Sen jälkeen pelasin ja kasvatin saldoani laillisesti.


Pyysin 29. elokuuta 200 USDT:n nostoa. Tämä täytti bonusvaatimukset, ja bonusrahat vähennettiin tililtäni.

Tämän jälkeen tililläni olevat varat olivat bonusta. Jatkoin pelaamista ja kasvatin saldoani entisestään.

Yritin 30. elokuuta useita nostoja: 100 USDT, 400 USDT, 800 USDT ja lopulta 600 USDT. Kasino peruutti kaikki nostot.

600 USDT:n nostoni peruttiin klo 07.05 30. elokuuta, mutta varoja ei ole palautettu saldolleni. Nykyinen saldoni on vain 0,12 dollaria (kuvakaappaus liitteenä).



Kasinon vastaukset:


Tukihenkilökunta kertoi minulle ensin, että varat "ilmestyisivät uudelleen 1–3 tunnin kuluessa".

Sitten he sanoivat, että kyseessä oli "maksupalveluntarjoajan ongelma".

Sitten he väittivät, että minulla oli bonuksen ansiosta maksiminosto 200 USDT, vaikka bonukseni oli jo vapautettu ja vähennetty ensimmäisellä 200 USDT:n nostolla.

Lopuksi he sanoivat, että tapaus lähetetään heidän "asiaankuuluvalle tiimilleen" ilman aikarajaa.



Miksi tämä on epäreilua:


Bonusvaatimukseni täyttyivät jo alkuperäisellä 200 USDT:n nostolla.

Seuraavat 600 USDT:n voitot ansaittiin oikealla rahalla, ei bonusrahalla.

Peruutetun noston pitäisi välittömästi palauttaa varat tilille, mitä ei ole tapahtunut.

Kasino on antanut ristiriitaisia ​​vastauksia eikä ratkaisua ole.



Todisteet, joita voin esittää:


Kuvakaappaus 20 dollarin talletuksesta (29. elokuuta).

Kuvakaappauksia nostohistoriasta, jotka näyttävät peruutetut 200, 100, 400, 800 ja 600 USDT-pyynnöt.

Kuvakaappaus nykyisestä saldosta (0,12 dollaria).

Kuvakaappauksia live-chatin transkriptioista, joissa on ristiriitaisia ​​tukiselityksiä.



Pyytää:

Pyydän Snatch Casinoa palauttamaan 600 USDT:tä tililleni tai käsittelemään noston välittömästi. Nämä voitot ovat laillisia, eivätkä ole bonusvaroja, eikä niitä tule pidättää.


G-Wizz


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei,

Kiitos paljon valituksesta. Olen pahoillani kohtaamastasi ongelmasta. Haluaisin kysyä sinulta muutaman kysymyksen tilanteesi selventämiseksi.

Voisitko lähettää minulle linkin tai kuvakaappauksen aktivoimastasi ja pelaamastasi bonuksesta?

Kuinka paljon rahaa voitit bonuksellasi? Onko nämä voitot rajattu sallittuun enimmäismäärään heti bonuksen kierrättämisen jälkeen?

Kun jatkoit pelaamista rahoillasi, pelasitko saldolla, joka oli jo rajoitettu?

Pyydäthän myös kasinoa lähettämään sinulle täydellisen pelihistoriasi Excel-muodossa bonuksen aktivoinnista siihen hetkeen asti, kun kotiutuspyyntösi peruutettiin, ja lähetä se ystävällisesti minulle osoitteeseen veronika.f@casino.guru .

Toivottavasti voimme auttaa sinua ratkaisemaan tämän ongelman mahdollisimman pian. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.

Ystävällisin terveisin

Veronika


Tärkeä ilmoitus:

Casino.Guru ei koskaan pyydä maksuja tai pääsyä tileillesi KYC-prosessin suorittamiseksi. Jos joku väittää olevansa Casino.Gurulta ja tekee tällaisen pyynnön, älä jaa mitään tietoja . Otamme yhteyttä pelaajiin vain tämän virallisen valitusketjun kautta tai sähköpostiosoitteiden kautta, jotka päättyvät @casino.guru . Tarkista aina lähettäjän verkkotunnus ja vahvista ratkaisijan sähköpostiosoite napsauttamalla heidän avatariaan virallisessa valitusketjussa.

Jos jokin epäilyttää, ota meihin suoraan yhteyttä. Pysy turvassa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Veronika,


Kiitos vastauksestasi. Olen lähettänyt asiaankuuluvat kuvakaappaukset ja todisteet sähköpostiosoitteeseesi tarkistettavaksi.


Ystävällisin terveisin,


G-Wizz

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi

En ole saanut sinulta sähköposteja. Voisitko tarkistaa, että kirjoitit sähköpostiosoitteeni oikein? Se on veronika.f@casino.guru .

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Pahoittelut Veronica, kirjoitin sähköpostiosoitteesi väärin. Olen nyt lähettänyt alkuperäiset sähköpostini eteenpäin.


Kuulen sinusta pian.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi
Hei G-Wizz,

Halusimme kertoa, että koska Veronika, tapauksellesi nimetty työntekijä, on lomalla, olemme päättäneet antaa asialle 7 päivää lisäaikaa. Koska Veronika tuntee tilanteesi hyvin ja on suoraan yhteydessä kasinon kanssa, tämä lisäaika on mielestämme perusteltua. Arvostamme kärsivällisyyttäsi ja vakuutamme, että Veronika on yhteydessä sinuun heti, kun mahdollista.

Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi.

Parhain terveisin, Casino Guru
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
6 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Okei - kiitos

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Paljon kiitoksia, G-Wizz, kaikista tarvittavista tiedoista. Välitän nyt valituksesi kollegalleni Matejille ( matej.l@casino.guru ), joka on apunasi. Toivotan sinulle onnea ja toivon, että ongelmasi ratkeaa tyydyttävällä tavalla lähitulevaisuudessa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei G-Wizz , mukava tavata!

Nimeni on Matej ja hoidan valituksesi jatkossa. Olen juuri käsitellyt tätä tapausta ja ymmärrän täysin huolesi pyydettyä korvausta koskien. Teen parhaani auttaakseni sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman pian.


Haluaisin kutsua Snatch Casinon edustajan mukaan keskusteluun ja osallistumaan myös tämän tapauksen tutkintaan. Voisitteko antaa lisätietoja siitä, miksi tämän pelaajan kotiutuksia evätään? Olisin myös kiitollinen, jos kasino voisi toimittaa meille kaikki asiaankuuluvat todisteet. Kaikki arkaluontoiset tiedot tai sisäiset järjestelmätiedostot voidaan jakaa kanssani suoraan sähköpostitse. matej.l@casino.guru .

Kiitos kärsivällisyydestäsi ja yhteistyöstäsi etukäteen.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz ja kasinoguru,


Kiitos, että otit meihin yhteyttä pelaajan huolenaiheen johdosta. Tutkittuamme pelaajan tiliä tarkemmin olemme päätyneet seuraavaan:


Pelaaja on käyttänyt bonuksen pelattuaan läpi viimeisimmän talletuksensa, jonka summa on 40 SND ja jonka enimmäiskotiutus on 200 USDT. Tämä on selvästi mainittu pelaajan Bonus-sivulla ja lompakossa, kun kierrätetty bonus siirretään hänen USDT-lompakkoonsa.


Noston yhteydessä tehtiin oikaisu Snatchin bonuskäytännön enimmäiskotiutusehtojen mukaisesti:


2.10. On tärkeää huomata, että monilla bonuksilla on yläraja kotiutukselle. Kun koko summa nostetaan, kaikki rajan ylittävät varat vähennetään. Tarkastellaan esimerkiksi tilannetta, jossa pelaaja saa 30 SND:tä, jonka enimmäiskotiutusraja on 150 SND. Jos pelaaja voittaa 800 SND:tä ja päättää nostaa koko summan, vain 150 SND 800 SND:stä muunnetaan USDT-saldoksi, kun taas loput 650 SND:tä vähennetään automaattisesti. Vastaavasti, jos pelaaja päättää nostaa vain 50 SND 800 SND:stä, 50 SND muunnetaan USDT:ksi ja jäljellä olevasta saldosta vähennetään 100 SND, mikä vastaa 150 SND:n enimmäiskotiutusrajaa.


Jäljelle jäänyt 200 USDT, joka vastaa bonuksen enimmäiskotiutusta, asetettiin pelaajan saataville ja nostettiin myöhemmin onnistuneesti. Tällä hetkellä muita nostoja ei ole pyydetty, eikä pelaajan tilillä ole varoja jäljellä.

Asiaankuuluvat tiedot toimitettiin Casino Gurulle sähköpostitse.


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Matej ja Snatch Casino,


Kiitos vastauksistanne tähän mennessä. Haluaisin selventää ja käsitellä kasinon esiin nostamia kysymyksiä:


Bonusrajoitus jo täytetty

Ensimmäinen 200 USDT:n nostoni 29. elokuuta sovelsi oikein 40 SND:n bonuksen maksimikotiutussääntöä.

Tässä vaiheessa bonussaldo vähennettiin, vaatimus täytettiin kokonaan ja tililläni oli jäljellä vain oikeat varat.

Siksi kaikki jatkopelit ja voitot tehtiin yksinomaan muilla kuin bonusvaroilla.


Myöhemmät voitot olivat oikeita varoja

Ensimmäisen 200 USDT:n noston jälkeen jatkoin pelaamista oikealla saldollani ja kasvatin sitä aidosti.

30. elokuuta tehty 600 USDT:n nostopyyntö koski näitä oikean rahan voittoja, ei bonusrajoitettuja varoja. Maksiminostosäännön soveltaminen toista kertaa ei ole pätevä, koska bonus on jo maksettu.


Peruutettu nosto ja puuttuvat varat

Kasino peruutti 600 USDT:n nostoni klo 07:05 30. elokuuta.

Näitä varoja ei koskaan palautettu tililleni. Tililläni näkyy tällä hetkellä vain 0,12 dollaria.

Yleinen käytäntö on, että perutut kotiutukset palautetaan välittömästi pelaajan saldoon. Se, että näitä varoja ei ole, on vakava ongelma.


Ristiriitaiset selitykset

Tuki kertoi minulle ensin, että rahat palautuisivat 1–3 tunnin kuluessa.

Sitten minulle kerrottiin, että kyseessä on maksupalveluntarjoajan ongelma.

Sitten minulle kerrottiin, että kyseessä oli maksiminosto-ongelma (jo aiemmin maksettu).

Selitykset ovat olleet ristiriitaisia, mikä entisestään heikentää luottamusta.






Ratkaisupyyntö:

Kunnioittavasti pyydän Snatch Casinoa joko:


Palauta 600 USDT tililleni välittömästi, tai

Käsittele 600 USDT:n nosto viipymättä.



Nämä voitot ansaittiin laillisesti oikealla rahalla bonusrajoitusten soveltamisen jälkeen. Niiden pidättäminen on epäreilua eikä linjassa läpinäkyvän kasinokäytännön kanssa.


Toimitan mielelläni kaikki tositteet uudelleen tarvittaessa (talletuskuvakaappaus, nostohistoria, chat-keskustelujen transkriptiot ja nykyisen saldon kuvakaappaus).


Kunnioittavasti,

G-Wizz


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz ,

Tarkistettuani kasinon tarjoaman pelihistorian, vaikuttaa siltä, ​​että oikean rahan kierrättämisen jälkeen järjestelmä on tunnistanut kaiken muun bonusrahapeliksi.

Olen pyytänyt kasinoa tekemään lisätarkistuksia, koska en itsekään ole tällä hetkellä varma, miksi näin tapahtui.

Odottaessasi kasinon vastausta, voisitteko kertoa minulle, mitä tapahtui sen jälkeen, kun olet kierrättänyt bonusrahat? Oletko siirtänyt bonusrahat USDT-tilille (niiden pitäisi olla rajoitettu 200:aan) ja näkyivätkö ne "oikean rahan saldossasi"? Oliko tilillä, kassalla tai peliin liittyen varoitusta, huomautusta tai viestiä, joka olisi ilmoittanut sinulle bonusrahan edelleen kierrättämisestä? Oletko nähnyt merkkejä siitä, että pelaat edelleen bonusrahalla etkä oikealla rahalla? Kiitos.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Kun bonuskierrätysvaatimus oli täytetty, saldoni nollattiin ja rajoitettiin 200 USDT:hen. Kaikki sen ylittävä saldo poistettiin. Tässä vaiheessa:


Saldo vaihtui SND:stä (bonusvaluutta) USDT:ksi (oikea raha).

Varat näkyivät oikean rahan saldossani, eivät bonussaldossani.

Pystyin pelaamaan pelejä, jotka aiemmin olivat lukittuja bonuspelin alaisuudessa, ja pystyin asettamaan rajoittamattomia panoksia (molemmat vahvistivat, etten enää ollut bonuspelin alaisena).

Tililläni, kassalla tai pelissä ei ollut varoituksia tai merkintöjä, jotka olisivat osoittaneet, että käytän edelleen bonusrahoja.



Käytin sitten tätä 200 USDT:n oikeaa saldoa jatkaakseni pelaamista ja nostin sen laillisesti 800 USDT:hen. Kun yritin kotiuttaa, kasino käsitteli näitä voittoja ikään kuin ne olisivat edelleen bonusrahaa ja lisäsi ylärajan uudelleen poistaen 600 USDT:tä.


Lyhyesti sanottuna:


Kyllä, bonus on jo muunnettu kerran ja sen enimmäismäärä on 200 USDT.

Kyllä, nuo varat näkyivät oikean rahan saldossani.

Ei, missään ei ollut viitteitä siitä, että olisin vielä bonuspelissä.



Tämä tarkoittaa, että kasino käytännössä valvoi bonuskattoa kahdesti, minkä vuoksi uskon, että 600 USDT:täni pidätetään epäoikeudenmukaisesti.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz ja kasinoguru,


Matej'n pyynnöstä tiimi on käynnistänyt lisätutkimuksen pelaajan toiminnasta tämän huolenaiheen ajankohtina selvittääkseen täydellisen vedonlyöntihistorian ja antaakseen täyden selvityksen ehtojemme soveltamisesta. Asiasta vastaava tiimi antaa palautetta tästä asiasta mahdollisimman pian!


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Odotamme selvityksen tuloksia ja jatkamme sitten. Kiitos.

Hyvä G-Wizz , oletko odottaessamme lunastanut muita bonuksia alkuperäisen kierrättämisen jälkeen?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi



Hei Matej,


Selventääkseni tapahtumien kulkua ja poistaakseni mahdolliset epäselvyydet, olen esittänyt koko aikajanan alla. Se näyttää tarkalleen, miten bonus lunattiin, saldo muunnettiin oikeaksi USDT:ksi ja miten 600 USDT poistettiin epäoikeudenmukaisesti, vaikka olin jo täyttänyt vaatimukset.




Tapahtumien aikajana (Snatch Casino – G-Wizz)


29. elokuuta 2025


Talletus: 20 dollaria

Pelattu bonuksella



29. elokuuta 2025 (myöhemmin)


Pyydetty 200 USDT:n nosto

Bonusvedonlyönti hyväksytty, bonussaldo poistettu

Saldo nollattu 200 USDT:n oikeaan rahaan (USDT)

Rajoitukset poistettu:

Kaikki pelit saatavilla

Ei panoskoon rajoituksia

Ei bonustunnisteita saldolla




30. elokuuta 2025


Jatkoin pelaamista 200 USDT:n oikealla rahalla

Saldo on laillisesti kertynyt 800 USDT:hen asti

Pyydetty 800 USDT:n nosto

Nosto peruttu, 600 USDT poistettu

Jäljelle jäi vain 200 USDT



30. elokuuta 2025 (myöhemmin)


Tuo 200 USDT nostettiin onnistuneesti

Kiista koskee vain puuttuvia 600 USDT:tä



Jälkeenpäin


Myöhemmin hyväksyin pari bonusta ilman talletusta.

Nämä tapahtuivat kauan tapahtuman jälkeen, eivätkä ne liity mitenkään kiistanalaiseen vetäytymiseen.



Yhteenveto

Bonus oli jo maksettu ja rajattu kerran 200 USDT:hen. Sen jälkeen pelasin vain oikealla rahalla. Poistamalla 600 USDT saldostani sen jälkeen, kun olin jo täyttänyt vaatimukset, kasino käytännössä pakotti rajan voimaan kahdesti, mikä ei ole reilujen ehtojen mukaista.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Kiitos paljon yksityiskohtaisesta vastauksesta. Arvostan sitä suuresti. :) Odotan edelleen kasinon ilmoittavan minulle löydöksistään, niin voimme viedä asiaa eteenpäin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz ja kasinoguru,


Tällä hetkellä tiedustelu on edelleen käynnissä. Pahoittelemme pitkää odotusaikaa ja toivomme voivamme päivittää tilanteen mahdollisimman pian!


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
5 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz ja kasinoguru,


Haluamme antaa päivityksen. Olemme tehneet kyselyn yhdelle pelintarjoajista kyseisen istunnon aikana, koska olemme havainneet epäjohdonmukaisen aikaleiman muutamissa vedoissa tässä istunnossa. Todennäköisesti kyseessä on vain lokivirhe eikä mikään vakavampi, mutta odotamme palveluntarjoajan lokeja voidaksemme varmistaa oikeat aikaleimat ja palauttaa lokin kokonaan tarkan tuloksen saamiseksi.


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz ja kasinoguru,


Valitettavasti emme ole vielä saaneet täydellistä lokia palveluntarjoajalta ja olemme lähettäneet heille muistutuksen tästä tapauksesta.


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Kiitos päivityksestä. Ymmärrän, että odotat edelleen palveluntarjoajan lokeja, mutta tämä ongelma on ollut avoinna jo yli kuusi viikkoa, mikä tuntuu liialliselta tekniselle tarkistukselle.


Voitteko vahvistaa tarkan päivämäärän, jolloin palveluntarjoajaan otettiin ensimmäisen kerran yhteyttä, ja ovatko he antaneet arvion tietojen palautusajasta?

Näiden lokien pitäisi helposti vahvistaa, että bonukseni on jo maksettu ja muunnettu 200 USDT:ksi, ja että kaikki pelit sen jälkeen tapahtuivat vain oikealla rahalla.


Olisin kiitollinen, jos asiaa voitaisiin siirtää eteenpäin tai sille annettaisiin selkeä määräaika, jotta asia etenee.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Ymmärrän, että palveluntarjoajat antavat mielellään tietoja hitaasti, mutta tässä tapauksessa haluan yhtyä G-Wizzin huolenaiheisiin ja kysyä, voisitteko mahdollisesti kehottaa palveluntarjoajaa nopeuttamaan tutkintaansa. Varsinkin kun kiistanalainen summa ei ole valtava, nopea ratkaisu olisi erittäin tervetullutta. Kiitos. :)

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Matej,


Ymmärrämme täysin viivästyksen aiheuttaman turhautumisen ja olemme lähettäneet palveluntarjoajalle tiedustelun. Valitettavasti prosessi on sama summasta riippumatta, vaikka ymmärrämmekin täysin, että pienempien vaatimusten ratkaiseminen mahdollisimman nopeasti olisi kaikkien osapuolten kannalta hyödyllistä.


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Matej,


Saimme vastauksen asiaankuuluvalta osastolta.

Asian uudelleentarkastelun jälkeen päätös tehtiin pelaajan eduksi.

Varat on nyt palautettu pelaajan tilille onnistuneesti.

Kiitämme CasinoGuru-tiimiä heidän avustaan ​​tämän tilanteen ratkaisemisessa.


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi
Haluamme kertoa kaikille tätä tapausta seuraaville, että pelaaja on merkinnyt tämän valituksen ratkaistuksi asianmukaisella painikkeella.
Hyvä G-Wizz,

Kiva kuulla, että ongelmasi on ratkennut. Merkitsemme valituksen "ratkaistuksi" järjestelmässämme. Kiitos yhteistyöstäsi ja vahvistuksesta. Jos kohtaat tulevaisuudessa ongelmia tämän tai minkä tahansa muun kasinon kanssa, ota rohkeasti yhteyttä valitusten ratkaisukeskukseemme. Me olemme tukenasi.

Kuten aina, palvelumme ovat ilmaisia, emmekä me hyväksy minkäänlaista palvelurahaa. Arvostaisimme kuitenkin suuresti, jos voisit käyttää hetken ja jakaa kokemuksesi palveluistamme Trustpilotissa: https://trustpilot.com/evaluate/casino.guru. Rehellinen arvostelu mahdollisten parannusehdotusten kera olisi uskomattoman arvokas. Se voi myös auttaa muita, jotka pohtivat ottavansa meihin yhteyttä saadakseen apua nettikasinoihin liittyvissä asioissa.

Kiitos jo etukäteen ajastasi ja palautteestasi.

Parhain terveisin,

Matej
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Olemme avanneet tämän valituksen uudelleen G-Wizzin pyynnöstä. Ilmeisesti hänelle on palautettu vain 400 euroa koko 600 euron sijaan, ja haluaisimme kysyä Snatch Casinolta lisätietoja. Kiitos.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvät G-Wizz ja Matej,


Lähetimme sähköpostia osoitteeseen matej.l@casino.guru kaikkine yksityiskohtineen.


Kunnioittavasti,

Snatch Casinon edustaja.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Kiitos, että avasit asian uudelleen, Matej.


Toivon tähän selkeää ratkaisua ja että pääsemme eteenpäin.


Odotan innolla vastaustasi Snatch Casinon sähköpostiin.


Ystävällisin terveisin,


G-Wizz

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei, kasinon selityksen ja liitteenä olevan kassahistorian mukaan olet tehnyt uuden nostopyynnön ja nostanut onnistuneesti 200 sen jälkeen, kun 600 euron nostopyynnöstäsi on vähennetty 400 euroa (luullen sen olevan bonuspelaamisen ylimääräistä). Kasino on siis hyvittänyt sinulle puuttuvat 400 euroa, jolloin kiistanalainen summa on yhteensä 600 euroa. Kerrothan minulle, vastaako tämä kysymykseesi vai onko sinulla muita huolenaiheita. Kiitos. :)

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Matej,


Kiitos viestistäsi. Valitettavasti selityksesi ei ole tarkka tapahtumahistorian perusteella.


Selvennykseksi:


Alkuperäinen nostopyyntöni oli 800 USDT.

Tästä 200 USDT käsiteltiin onnistuneesti ja loput 600 USDT pidätettiin, mikä muodosti koko tämän kiistan perustan.

Viimeisin 400 USDT:n palautus kattaa vain osan puuttuvasta 600 USDT:stä.



Mainitsemasi 200 USDT ei ollut myöhempi nosto, vaan alkuperäisen 800 USDT:n pyynnön ensimmäinen osa. Siksi 200 USDT:tä on vielä maksamatta, eikä sitä ole palautettu tai käsitelty.


Tarkista tiedot uudelleen ja järjestä jäljellä olevan 200 USDT:n maksu asian ratkaisemiseksi kokonaan.


Ystävällisin terveisin,

G-Wizz


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz , olen hieman hämmentynyt. Alkuperäinen väitteesi, samoin kuin kiistelty summa, oli noin 600 USDT. Se olisi myös linjassa kasinon perustelun kanssa, jonka mukaan 800 dollarin nosto peruttiin, sitten 200 dollaria pelattiin pois ja loput 600 dollaria pyydettiin uudelleen nostona, josta 400 dollaria vähennettiin virheellisesti ja nyt palautettiin.

Olenko ymmärtänyt jotain väärin vai oletko syöttänyt kiistanalaisen summan väärin? Voit myös jakaa todisteita (mieluiten kassahistoria mukaan lukien) joko täällä tai sähköpostitse osoitteeseen matej.l@casino.guru .

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Matej,


Lyhyt vastaus: kiistanalainen summa on aina ollut 600 USDT. Erillinen 200 USDT oli 800 USDT:n noston ensimmäinen maksettu osa, ei myöhempi kotiutus. Yhtäkään 200 USDT:tä ei "pelattu pois" peruutuksen jälkeen.


Selvennys aikajanan kera:


29. elokuuta: Talletus 20. Bonus aktivoitui ensimmäisellä 200 USDT:n nostolla. Nämä 200 maksettiin.

30. elokuuta: Tein 800 USDT:n noston. Kasino käsitteli käytännössä 200 ja peruutti 600 klo 07:05, mutta 600 ei koskaan palannut saldolleni. Saldo näytti heti sen jälkeen 0,12 dollaria.

Myöhemmin 30. elokuuta yritin muita kotiutuksia, mutta kaikki peruuntuivat. Lisämaksuja ei tullut.



Numerot:


Alkuperäinen pyyntö 800 = 200 maksettu + 600 peruutettu.

Kiista = 600 puuttuu.

Hyvitys myönnetty = 400.

Maksamatta = 200 USDT.



Miksi "pelattu 200" -teoria on väärä:


Jos 800 olisi mitätöity kokonaan, saldo olisi noussut 800:lla, minkä jälkeen panokset olisivat pienentyneet 200:lla ja sitten uusi 600:n nosto. Kassan ja saldon tilannekuvat osoittavat päinvastaista: 200 maksettiin ulos ja loput 600 poistettiin ilman uudelleenhyvitystä, jolloin jäljelle jäi 0,12 dollaria, joten 800:sta ei ollut enää varoja pelattaviksi.



Mitä pyydän:


Maksathan loput 200 USDT:tä tai ohjaat minut onnistuneeseen 200 USDT:n maksuun liittyvään hajautusarvoon ja aikaleimaan klo 07:05 jälkeen 30. elokuuta, jos uskot, että summa on jo maksettu erikseen.



Todiste, jonka voin toimittaa nyt tai sähköpostitse:


Talletuskuvakaappaus, 29. elokuuta

Nostohistoria, jossa näkyy 800 pyyntöä, 200 maksettua, 600 peruutettu klo 07:05.

Saldokuvakaappaus, jossa näkyy 0,12 dollaria peruutuksen jälkeen.

Live-chatin transkriptiot, joissa tuki lupasi ensin palata 1–3 tunnissa, sitten mainitsi palveluntarjoajan ongelmat ja lopuksi 200 euron maksimikotiutuksen, vaikka bonus oli jo lunastanut ensimmäisen 200 tunnin aikana.



Vahvista, haluatko täydelliset kassatietojen viennin ja lompakon TXID:t. Tarkistuksen jälkeen tämän pitäisi sulkeutua ja jäljellä oleva 200 USDT on maksettu.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Kiitos yksityiskohtaisesta selityksestä ja sähköpostista, G-Wizz .

Hyvä Snatch Casino , jos olet ehdoton sen suhteen, että puuttuvat 200 pistettä katosivat pelin aikana, voisitteko lähettää minulle sähköpostia kassanhoitajalle ja pelihistoriaan vahvistusta varten? Kiitos.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz , olen nyt huolellisesti tarkistanut tilisi historian, mukaan lukien pelihistorian ja talletukset/kotiutukset. Tämän perusteella pystyin laatimaan aikajanan:


2025-08-30 19:03:51 - 800 USDT:n nosto on peruttu (käyttäjän saldo 800)

2025-08-30 19:05:34 - 600 USDT:n nosto on aloitettu (käyttäjän saldo 200)

2025-08-30 19:07:44 - Olet alkanut pelata erilaisia ​​pelejä Pragmatic Playlta, Relax Gamingilta ja Quickspiniltä (käyttäjän saldo 200 => 0,85)

2025-08-30 19:32:38 - Olet pelannut viimeisen pelin Pragmaticilta (käyttäjäsaldo 0,05)

2025-09-01 07:33:00 - 600 USDT:n nosto on peruttu (käyttäjän saldo 600,05)

2025-09-01 07:34:15 - 400,05 on vähennetty kasinovirheen vuoksi (käyttäjän saldo 200)

2025-09-01 10:01:46 - 200 USDT:n nosto on aloitettu (käyttäjän saldo 0)

2025-09-01 10:32:33 - 200 USDT:n nosto on peruttu (käyttäjän saldo 200)

2025-09-01 18:15:34 - 200 USDT:n nosto on aloitettu (käyttäjän saldo 0)


Kuten yllä olevasta käy ilmi, tämä vahvistaa, että kadonneet 200 USDT todella katosivat pelatessa 30.8. illan ja 1.9. aamun välisenä aikana. Kerrothan, vastaako tämä huoleesi ja voinko auttaa sinua jotenkin muulla tavalla. Kiitos.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Matej,


Kiitos, että käytit aikaa tilihistoriani tarkistamiseen. Olen tarkistanut jakamasi aikajanan, ja tulkinnassa näyttää olevan keskeinen väärinkäsitys.


Vaikka näenkin, että peliä tapahtui 30. elokuuta klo 19.07 ja 1. syyskuuta klo 07.32 välisenä aikana, tämä toiminta tapahtui sen jälkeen, kun 800 USDT:n nosto peruutettiin ja saldoni olisi pitänyt palauttaa 800 USDT:hen. Ongelmana on kuitenkin se, että saldoa ei koskaan hyvitetty oikein, eikä sitä seuraava 600 USDT:n nosto (joka myöhemmin peruutettiin) vieläkään palauttanut varoja.


Selvyyden vuoksi:


Myöhemmin onnistuneesti nostettu 200 USDT oli osa alkuperäistä 800 USDT:n pyyntöä, ei erillisiä voittoja.

Kasinon 400 USDT:n vähennys 01.09.07.34 vahvistettiin virheeksi omissa tiedoissasi, mikä tarkoittaa, että järjestelmän kirjanpito oli tuolloin jo epäjohdonmukainen.

Saldohistoriani ja kuvakaappaukseni osoittavat, että 600 USDT:n peruutuksen jälkeen tililläni näkyi vain 0,12 dollaria (ei 600 dollaria) – mikä tukee sitä, että kyseiset varat eivät olleet koskaan pelattavissa tai hävittävissä.



Siksi oletus, että 200 USDT "katosi pelin aikana", perustuu 800 USDT:n alkusaldoon, jota minulla ei koskaan ollut näkyvissä tai käytettävissä. Kuvakaappausteni ja saldolokieni tiedot vahvistavat tämän ristiriidan.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz , ehkä olen nyt tosi liioittelua täynnä, mutta jopa sinun todisteesi tukevat sitä, mitä sanoin edellisessä viestissä.


  • 800 euron nosto peruutettiin ja hyvitettiin takaisin pelitilillesi kokonaisuudessaan (yhteensä 800 euroa)
  • 600 nosto tehtiin, jolloin pelaajatilille jäi 200 (yhteensä taas 800)
  • Olet pelannut pois tililläsi jäljellä olevat 200, joista 600 on nostoa odottavassa tilassa (yhteensä 800)
  • Olet peruuttanut 600 euron nostosi ja koko 600 euroa on hyvitetty takaisin pelitilillesi (600 euroa + hävitty 200 euroa = yhteensä 800 euroa)
  • 400 on otettu sinulta vahingossa, joten pelitilillesi on jäänyt jäljelle 200 (200 tilillä, 200 pelattu pois, 400 otettu pois = yhteensä taas 800)

Tämä vahvistaa, että alkuperäinen 800 jaetaan nostoon 200, pelataan pois 200 ja loput 400 on vähennetty ja myöhemmin palautettu saldoosi kasinon toimesta.


Varmuuden vuoksi haluan vielä mainita seuraavat asiat:

Vaikka näenkin, että peliä tapahtui 30. elokuuta klo 19.07 ja 1. syyskuuta klo 07.32 välisenä aikana, tämä toiminta tapahtui sen jälkeen, kun 800 USDT:n nosto peruttiin ja saldoni olisi pitänyt palautua 800 USDT:hen .

Mutta saldo palautettiin 800 USDT:hen noston peruuttamisen jälkeen. Lisäsin sen edelliseen viestiini selvyyden vuoksi. Saamieni pelaajahistoriatietojen mukaan koko 800 USDT on palautettu tilisi saldoon. Jos näin ei olisi tapahtunut – kuten totesit – et voisi tehdä 600 USDT:n nostoa ja sitten maksaa jäljellä olevalla 200:lla (600 + 200 = 800 USDT). Selittääkö tämä koko tilanteen, vai onko minulta todella jäänyt jotain huomaamatta?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Matej,


Kiitos selityksestä. Jotta tämä pysyisi täysin selvänä, tässä tarkalleen mitä minun puolellani tapahtui:


Pyysin 800 USDT:n nostoa.

Vain 200 USDT maksettiin koskaan.

(Jäljelle jääneet 600 USDT eivät koskaan palanneet saldolleni).

Saldoni tämän jälkeen oli käytännössä nolla, ei 600, ei 800 eikä 200.

Siksi puuttuvista 600 USDT:stä avattiin kiista.

Voitin kiistan ja sain 400 USDT, eli 200 USDT puuttuu vielä.



Keskeinen pointti on tämä:

Kirjanpitosi näyttää saldomuutoksia, jotka eivät koskaan näkyneet oikeassa saldossani.

Jos 600 tai 200 olisi palannut tililleni, olisin nähnyt sen ja voinut käyttää tai nostaa sen. En voinut, koska sitä ei koskaan ollut tililläni.


Samaan aikaan tämä tapahtui, ja kasinojärjestelmä teki vahvistetun 400 USDT-virheen, jonka myöhemmin korjasit. Pelkästään se todistaa, että saldojärjestelmä ei synkronoitunut oikein tuolla hetkellä. Joten käyttämäsi kirjanpitomerkinnät eivät vastaa sitä, mitä pelaajasaldoni todellisuudessa näytti.


Minulla ei ollut 200:aa uhkapelattavana, koska en koskaan saanut 600:aa takaisin. Nostin vain alkuperäiset 200:aa.


Tästä syystä jäljellä olevat 200 USDT on vielä palautettava kiistan ratkaisemiseksi kokonaan.


Ystävällisin terveisin,

G-Wizz


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä G-Wizz , vaikuttaa siltä, ​​että ainoa tie eteenpäin on päättää tämä valitus päättäväisellä "olemme samaa mieltä", koska näyttää siltä, ​​ettei kumpikaan meistä hyväksy toisen argumenttia.


Minä puolestani voin luottaa vain todisteisiin. Sinun tapauksessasi kassa ja pelihistoria ovat selkeät: Sinulla oli 800 USDT:tä, hävisit 200 uhkapelaamalla, nostit 200 ja toinen puoli 400 USDT:stä on ensin viety ja sitten palautettu. Jos puuttuvia 200 USDT:tä ei ole koskaan hyvitetty tilillesi tai on tapahtunut jokin muu hyvitysongelma, kuten väität, et voi pyytää 600 USDT:n nostoa ja samaan aikaan - kun tuo 600 USDT on lukittu ja sitä ei voi käyttää - pelata toiset 200 USDT:tä (mikä tekee yhteensä ne 800 USDT:tä, joista mainitsit alussa).

On mahdollista, että saldosi on ajoittain näkynyt väärin (tiedän, että joskus summat eivät muutu välittömästi niin kuin pitäisi ja varojen siirroissa voi olla viiveitä), mutta kuten aiemmin mainitsin – jos tapahtuisi todellinen rahaongelma, et voisi tehdä sitä, mitä teit, koska järjestelmä varoittaisi, ettei tilillä ole riittävästi varoja kyseisen toiminnon suorittamiseen (eli 600 nostamiseen ja pelaamiseen 200:lla).

En pysty antamaan tietoja millään muulla tavalla, mikä saisi sinut ymmärtämään näkökulmani ja olemaan siitä samaa mieltä. Kasinon toimittamien todisteiden perusteella en myöskään voi olla samaa mieltä kanssasi. Tämä tarkoittaa, että jatkokeskustelu olisi vain ajan ja energian tuhlausta, koska molemmat vain toistaisimme samoja asioita ja pysyisimme eri mieltä.


Koska Casino Guru ei käsittele riitoja, joissa pelaaja on tyytymätön lopputulokseen, suljen tämän valituksen hylättynä. Kiistanalainen summa muutetaan 200 USDT:ksi, jonka katsot edelleen puuttuvan saldostasi.

Olen erittäin pahoillani, etten pysty antamaan riittävää selitystä sille, miksi minä ja kasino uskomme tämän ongelman ratkaistun asianmukaisesti. Toivottavasti tämä kokemus ei estä sinua tekemästä valituksia tulevaisuudessa, jos kohtaat ongelmia Snatchissa tai millä tahansa muulla nettikasinolla myöhemmin.

Vilpittömästi,

Matej



Automaattinen käännös:
flash-message-reviews
Käyttäjäarvostelut - Kirjoita omia kasinoarvosteluita ja jaa omat kokemuksesi
scamalert_1_alt
Casino Gurun työntekijät eivät koskaan kysy salasanaasi tai muita henkilötietojasi, pyydä pääsyä kasino- tai pankkitilillesi tai maksua palveluistamme.
Tilaa uutiskirjeemme kuullaksesi bonuksista ilman talletusta, ilmaisista turnauksista, uusista kolikkopeleistä ja paljosta muusta.