Voit kokeilla niitä, mutta rehellisesti sanottuna en vaivautuisi, paras olisi vain ilmoittaa niistä. Olen ottanut heihin yhteyttä yli 50 kertaa, eikä kukaan vastaa. Olen jopa ottanut syvään yhteyttä heidän työntekijöihinsä, eikä kukaan vastaa. Jos löydät jotain tyytyväistä, kerro minulle.
Kyllä, se on elegro, tuossa on kolmannen osapuolen maksujen käsittelijä, olen ottanut heihin myös yhteyttä, eivätkä he tee mitään. Pankkini sanoi myös, että NIKO TPF on tehnyt nämä käteismaksuina, joten takaisinperintää ei ole mahdollista tehdä.
Minulle kerrottiin, ettei elegrolla ole mitään tekemistä NIKO Techin kanssa?
Automaattinen käännös:
Robster5
Platina
8 kuukautta sitten
Monzo on kertonut sulkevansa tilini kahden kuukauden kuluttua tänään, arvelen takaisinperintöjen vuoksi. He eivät ole käsitelleet niitä kovin hyvin. Vien asian eteenpäin omdusmenin kanssa, koska Monzo on todella mokannut osan asioista. Voisiko joku neuvoa, voisivatko he käyttää minuun CIFA-merkkiä?
VPN Services Ltd (yritysnumero 12981874), rekisteröity osoitteessa The Toll House, 115 High Street, Smethwick, West Midlands, Iso-Britannia. 945 voi olla asennuskoodi.
Escexissä on kaksi yritystä, jotka käyttävät myös chatgpt:tä hakuun, yksi Yhdysvalloissa ja yksi Brasiliassa, mutta tapahtumatiedoissasi pitäisi näkyä karkea käsitys siitä, minne aluemaksut menivät, tai voit pyytää tätä pankista.
On varmasti hyvin epätodennäköistä, että pankki voi määrätä CIFA-markkerin jollekulle tällaisesta tilanteesta. Yritämme vain saada rahaa takaisin yrityksiltä/ihmisiltä oikeutetuista syistä?