Ei, otitko yhteyttä Swipeziin ja siihen maksutapaan, jolla rahasi otettiin? Lähetin vain sähköpostia joka viikko ja he antoivat minulle satunnaisesti hyvityksen.
Automaattinen käännös:
picapabla14
Hopea
11 kuukautta sitten
Kirjoitin kaikki sähköpostit verkkosivustolle
Automaattinen käännös:
skeptical26
Danixxx
Hopea
Danixxx
11 kuukautta sitten
Joo totta, voin kuvitella, että heillä on ollut niitä jo paljon.
Automaattinen käännös:
Hingm001
Chloe99
Hopea
Chloe99
11 kuukautta sitten
Mahtavaa! Kiitos kun kerroit. Seuraan kuulumisia sitten.
Automaattinen käännös:
skeptical26
Unbroken
Hopea
Unbroken
10 kuukautta sitten
Tarvitsitko ostokuittia? Tilausnumeroa tai jotain?
Automaattinen käännös:
Unbroken
skeptical26
Platina
skeptical26
10 kuukautta sitten
Minun tapauksessani ei. Käytin vain Najadalle lähettämiäni sähköposteja, joihin he eivät koskaan vastanneet, ja se riitti. Vaatimuksessani totesin, että yritys ei koskaan toimittanut mitään, ja siinä kaikki.
Automaattinen käännös:
mulattis
Chloe99
Platina
Chloe99
10 kuukautta sitten
Hei, voisitko kertoa minulle, mitä kirjoitit heille? Olen myös lähettänyt monta sähköpostia, joihin he vastasivat kerran, mutta eivät koskaan tulleet takaisin?…
Automaattinen käännös:
Chloe99
mulattis
Kulta
mulattis
10 kuukautta sitten
Sanoin juuri, että tarvitsen hyvityksen vilpillisistä tapahtumista välittömästi, annoin korttinumeroni neljä viimeistä numeroa ja koko nimeni, muuten poliisi osallistuu asiaan ja pankkini tutkii niitä. Myös heidän verkkosivuillaan. Heillä on Tšekin tasavallan sähköpostiosoite. Kopioin ne myös, ja luulen, että he tutkivat niitä myös. En kuullut vastausta paitsi automaattisen sähköpostin Tšekin tasavallan sähköpostiosoitteesta, ja sitten kolmen viikon kuluessa sain täyden hyvityksen, enkä ole vieläkään saanut vahvistussähköposteja tai mitään, mutta sain rahani takaisin.
Automaattinen käännös:
mulattis
Chloe99
Platina
Chloe99
10 kuukautta sitten
Voisitko lähettää minulle sähköpostia kirjoittamastasi, jos se on okei? Sähköpostiosoitteeni on mulattis@hotmail.com
Automaattinen käännös:
Danixxx
Heather123
Timantti
Heather123
10 kuukautta sitten
Hei Heather, mitä maksutapahtumia sinulla on heidän kanssaan?
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
10 kuukautta sitten
Voiko kukaan auttaa? Ownrwallet jättää kaikki sähköpostini huomiotta. 12 päivää sitten he sanoivat tutkivansa asiaa, kun annoin korttitietoni, koska kaikki sähköpostit on tyhjennetty.
Automaattinen käännös:
Hingm001
Chloe99
Hopea
Chloe99
10 kuukautta sitten
Hei Chloe, sinulla ei taida olla vieläkään sitä tšekkiläistä sähköpostiosoitetta, vai mitä?