Ei, peruin vaatimuksen kuultuani heidän sulkevan tilisi. Lähetti heille sähköpostia ja he kehottivat minua ottamaan yhteyttä suoraan pankkiin, joten pidän sitä tappiona
Omani on samanlainen summa vain eri pankissa. He näyttävät tekevänsä yhteistyötä. Kun he todella kasvattavat heidät, on hyvä uutinen näiden huijareiden vaikea taistella heitä vastaan.
Olen myös tällä hetkellä saanut noin 5 000 puntaa takaisinperintöjä mastercardilla Santanderin kautta. Mitään niistä ei ole hyvitetty etukäteen, mikä on ärsyttävää, mutta päivitystä ei ole ollut yli kuukauteen ja yleensä mikään uutinen ei ole hyvä uutinen!
Sinä rikot sen! Toivottavasti onnistut saamaan rahat takaisin tai ainakin osan niistä!
Olin melkein kaksi vuotta puhdas ennen äskettäistä räjähdystäni viime viikolla. Sinun on vain muistutettava itseäsi poistamaan kaikki kiusaukset. Riippuvaisina jopa 1 punnan raaputusarpa voi saada meidät perääntymään, joten meidän on pysyttävä erossa kaikenlaisista uhkapeleistä.
Teitkö kaikki edellä mainitut, he pyysivät, että tein omani heidän kanssaan juuri ennen sinua ja voin vahvistaa, että olen saanut hyvitykseni juuri tänään.