Onko kenelläkään neuvoa missä voisin nostaa tämän...
sinulla on hieman yli 800 puntaa maksuja Kesspaylle - kambodžalaiselle yritykselle, joka näyttää myyvän jonkinlaisia NFT:itä ja muita epäselviä asioita!
nosti takaisinperintää ja yritys palasi kaiken tämän "todisteen" kanssa, jonka olin perustanut heille 😵💫 Pankki otti heidän puolensa ja takaisinperintä kieltäytyi! Esitettiin muodollisena valituksena, joka todistaa, että heidän todisteensa olivat väärennettyjä ja että he eivät vastaa mihinkään sähköposteihin. Pankki kuitenkin kieltäytyi, joten on korottanut FOS:lle.
heidän toimittamat todisteet todella osoittavat, että talletin yli 4 000 puntaa oletetulle tilille, joka minulla on heidän kanssaan! Ja nostoja ei näytetä, joten niiden mukaan minulla pitäisi olla yli 4 000 puntaa tilillä jossain 🙈
Kun yritän kirjautua heidän sivustolleen painamalla unohtunut salasana, se ohjaa minut lähettämään heille sähköpostia, minkä olen tehnyt yli 10 kertaa enkä ole saanut yhtään vastausta.
ovat nostaneet FOS:lle, Kambodžan tietoverkkorikollisille (ei vastausta) ja Kambodžan tietosuojaviranomaisille (ei vastausta)
Niin turhauttavaa! Tietääkö kukaan missä muualla voisin nostaa tämän?
Automaattinen käännös: