Minkä kauppiaan nimi oli tällä key4ge1:llä? Mitä edes sanoit pankille saadaksesi takaisinperinnän Revolutin kautta, joten se ei ehkä ole niin yksinkertaista?
Automaattinen käännös:
skeptical26
Danixxx
Hopea
Danixxx
11 kuukautta sitten
Onko tämä Coresbytelle tarkoitettu? En ole vieläkään kuullut heistä mitään vähään aikaan.
Automaattinen käännös:
Danixxx
skeptical26
Timantti
skeptical26
11 kuukautta sitten
Minun pyyntöni on erilainen, mutta linkitetty heihin. Kaikki ovat saaneet hyvityksen, kuten olen huomannut tuossa ketjussa, jossa kaikki pyynnöt jätetään selvästi huomiotta.
Automaattinen käännös:
Heather123
Kulta
11 kuukautta sitten
Mobilum on siis väittänyt tutkineensa maksutapahtumiani jo kuusi viikkoa. He ovat nyt sulkeneet tukipyyntöni ilman vastausta. Lähetin toisen tukipyynnön, joka suljettiin välittömästi ilman vastausta. Lähetin takaisinperintäpyyntöjä pankilleni viisi viikkoa sitten, mutta he eivät vieläkään ole käynnistäneet niitä. Olen niin turhautunut siihen, kuinka kauan he ovat vitkuttaneet, että soitan heille joka päivä, ja he sanovat, ettei heillä ole päivityksiä. Kaikki apu on tervetullutta.
Automaattinen käännös:
Player0007
Heather123
Timantti
Heather123
11 kuukautta sitten
Hei, kirjoita minulle
player000007@proton.me
Automaattinen käännös:
Heather123
Player0007
Kulta
Player0007
11 kuukautta sitten
Vastasin juuri, tysm
Automaattinen käännös:
Chloe99
Hingm001
Kulta
Hingm001
11 kuukautta sitten
Hei, jos tarkoitat Swipezia, lähetin heille sähköpostia kerran viikossa kolmen viikon ajan, eikä kukaan vastannut. Tänään pankkini ilmoitti, että Swipez on käsitellyt kaikkien maksujen hyvityksen ja että minun pitäisi saada rahat takaisin viiden päivän kuluessa, joten he eivät vastaa, mutta jos jatkat yhteydenpitoa, he vain hyvittävät rahat siltä vaikuttaa.
Automaattinen käännös:
Chloe99
Cocohibs1
Kulta
Cocohibs1
11 kuukautta sitten
Hei, en saanut vastausta, mutta he ovat juuri käsitelleet kaikki hyvitykseni, kiitos avustasi.
Automaattinen käännös:
picapabla14
Chloe99
Hopea
Chloe99
11 kuukautta sitten
Voitko antaa meille päivitystä, kun sait rahat takaisin??
Olen myös tehnyt takaisinperintöjä pankilleni nyt
Automaattinen käännös:
Unbroken
skeptical26
Platina
skeptical26
11 kuukautta sitten
Se näkyi Keyforge-pankkitililläni. Joten luulen, että se on sama. Eskaloin riidan digitaalisten palveluiden toimittamatta jättämisenä. Eikä minulla ollut ongelmia. Toivotan sinulle onnea.
Automaattinen käännös:
Chloe99
picapabla14
Kulta
picapabla14
11 kuukautta sitten
Pankkini ei auttanut. Lähetin heille sähköpostia suoraan, ja nyt rahat palautetaan seuraavan viiden päivän aikana. Näen, että kaikki odottaa vastausta pankilleni. He eivät koskaan lähettäneet sähköpostia, vaan hyvittivät rahat.
Automaattinen käännös:
picapabla14
Chloe99
Hopea
Chloe99
11 kuukautta sitten
Miksi pankkisi ei auttaisi?
mikä pankki se on?
Automaattinen käännös:
Chloe99
Kulta
11 kuukautta sitten
Mikään MasterCard-pankki ei myönnä hyvityksiä, mutta jos lähetät sähköpostia yritykselle, heidän pitäisi antaa sinulle hyvitys ilman, että he edes ottavat sinuun yhteyttä. Jos pankkisi on Yhdistyneen kuningaskunnan pankki, kuten Barclays Lloyds, he saattavat tehdä hyvityksen puolestasi. Mutta jos olisin sinä, menisin suoraan yritykseen, koska vaikka pankit veloittavatkin pankeilta, joskus se kääntyy päinvastaiseksi ja he ottavat rahat takaisin.