Ei, se vain vaikuta FAQSOLUTIONSin väärennetyltä verkkosivustolta, mutta kaikki mitä tarvitset takaisinperintöihin, he vastaavat sähköposteihin, joten saat kaikki tarvitsemasi tiedot.
Automaattinen käännös:
Cocohibs1
Platina
1 vuosi sitten
Hei kaikki,
Jos jollain on tietoa näistä, voisitko kertoa minulle .. kiitos 😊
Wlbcta?
Redwerk - ei vastausta
Eskillhub - ei vastausta
Clegreboost - ei vastausta
Cnsltitaanit?
Orbx - ei vastausta
Teqcorse - ei vastausta
Suuri ammattilainen?
Sworld733?
Tekoälytaidetta?
BLGWZR - ei vastausta
Automaattinen käännös:
mulattis
Kottig
Platina
Kottig
1 vuosi sitten
Hei, oletko löytänyt tietoa näistä, minunkin täytyy löytää tietoa.
kiitollinen avusta
Automaattinen käännös:
doleolle
Hopea
1 vuosi sitten
Onko kellään aiemmin ollut Google-lomaketta täytettäväksi kauppiaan tekemää hyvitystä varten?
He pyytävät paljon tietoja voidakseen mahdollisesti hyvittää rahat.
Automaattinen käännös:
svdk9gvg68
Haye
Platina
Haye
1 vuosi sitten
Hei
hyvittivätkö he rahat vai teitkö vain takaisinveloituksen heille
kiitos avusta
Automaattinen käännös:
Heather123
Haye
Kulta
Haye
1 vuosi sitten
Lähetin sinulle sähköpostia takaisin Ty
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Timantti
1 vuosi sitten
Se on luultavasti enemmänkin niin, että kauppias sai hyvityksen kuin Niko itse, joten Lupinilla oli onnea kauppiaan kanssa.
Automaattinen käännös:
svdk9gvg68
Waldo1984
Platina
Waldo1984
1 vuosi sitten
Hei, olen puhunut hänen kanssaan ja hän tarjoaa ilmaista apua ja neuvoja kaikille, joilla on vaikeuksia tehdä takaisinperintöjä tai löytää mahdollisia kauppiaita, mutta Niko ei saa suoraa hyvitystä, joten älä elä liian toiveikkaana. Saat hyvityksen takaisinperintöjen kautta, ei ongelmia Nikon kanssa, mutta he eivät enää tee suoria hyvityksiä. He ovat huipputason huijareita, ja mielestäni he luovat kaikki peitekauppiaat, koska he kaikki vastaavat täsmälleen samalla tavalla. Keksi itsellesi hyvä peitetarina takaisinperintöä varten ja jatka siitä. Tapa, jolla nämä kauppiaat järjestävät uhkapeliestojen ohittamisen, ei tarkoita, että pankkisi ei tiedä, että uhkapeleihin liittyy jotain. Sain todella hyvän takaisinperintötarjouksen Terrversille tarinalla, jonka ostin 6 erilaista paria jalkapallokenkiä lol ja 1. Kerroin myös ostaneeni puutarhapöydän eBay-linkistä. Keksi sähköpostiosoitteet tai mitä tahansa tietoja, joita he pyytävät, se on koomista, mutta kaikki ruudut ovat rastissa.
Onko kellään tietoa tästä Ronics Kington -yrityksestä?
Automaattinen käännös:
Waldo1984
svdk9gvg68
Timantti
svdk9gvg68
1 vuosi sitten
Kiitos neuvoistasi. Olen ollut tällä foorumilla viime vuodesta lähtien, enkä saanut takaisinperintöjä, mutta valitettavasti Santander ei vain auttanut minua lainkaan. En koskaan nosta toivoa ylös heidän suhteen, he ovat kamalia. Odotan nyt oikeusasiamiestä.
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Lottie48
Timantti
Lottie48
1 vuosi sitten
Miten sait 123 mallipohjaa hyvitykseen? Olen lähettänyt sähköpostia, mutta en ole vielä saanut vastausta.
Automaattinen käännös:
svdk9gvg68
Waldo1984
Platina
Waldo1984
1 vuosi sitten
Nostatko ne esiin puhelimitse vai sovelluksen kautta?
Automaattinen käännös:
Lottie48
Waldo1984
Timantti
Waldo1984
1 vuosi sitten
He hyvittivät rahat suoraan otettuani heihin yhteyttä, mutta siitä on jo vuosi.