Pankissani on useita odottavia takaisinperintöjä wexhypen kanssa. Ilmoitan, kun minulla on uutisia.
Automaattinen käännös:
sw18jp
Hopea
10 kuukautta sitten
Olen ollut täällä nyt kuukauden ja tässä yhteenveto...
Takaisinperinnät ovat valtava riski, koska ne vaativat sinua valehtelemaan
Muutamat (mutta eivät monet) kauppiaat ovat yhteistyökykyisiä korttimaksujen hyvityksissä.
Sinulla ei ole toivoa saada takaisin Falcora Financen tai TransferOpin maksuja (riippumatta siitä, minkä toimittajan valitset, esim. PayOp, Yapily jne.)
Rehellisesti sanottuna ainoa vaihtoehtosi on laillinen tie - mutta sekin kannattaa todennäköisesti vain, jos tappiot ovat merkittäviä.
Jotkut saattavat olla eri mieltä, mutta mielestäni kannattaa hallita odotuksia niiltä, jotka kohtaavat tämän ensimmäistä kertaa.
Olen melko samaa mieltä, ainoa tapa nostaa takaisinperintöjä on valehdella annetun MCC:n perusteella ja mainita, että uhkapelaaminen on pahinta, mitä voi tehdä takaisinperintöjä tehdessä. Jos joku haluaa tehdä tämän, rehellisyys on huonoin mahdollinen toimintatapa.
Automaattinen käännös:
justiceForUs
Kulta
10 kuukautta sitten
Sain selville kuka E0000443 on. Olen parhaillaan selvityksessä.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Timantti
10 kuukautta sitten
Olen joka kerta sanonut, että se oli uhkapeliä ja sain heidät korotettua, joten olen eri mieltä siitä, että pankki on nyt kolme kertaa korottanut heille ainakin yli 80 Mastercard-takaisinperintää! Mielestäni jotkut pankit ovat raakoja, vaikka viimeisimmät veloitukseni olivat tänään 45 päivää vanhoja.