Onko päivitystä, saitko rahasi takaisin? Pyysin 800, mutta rehellisyyden nimissä se vahvistettiin ja voittoni olivat aina maksettu 400 ja sitten 500 ja 300 välillä. Nyt pyysin 800 viime perjantaina, eikä sivusto toimi, sähköpostit toimi, kaikki on poissa. En tiedä mitä tapahtui, mutta valitin tänne, niin katsotaan, onnistuitko palauttamaan sen? Oliko se todella alhaalla vai vain sinulle, koska haluat tietää, onko se vain minulle.
Annan mielelläni tietoa maksuista jne., mutta tehkää edes vähän käytännön työtä itse, eli kokotkaa sähköposteja jne. Olen tehnyt paljon tutkimusta tästä aiheesta ja tietenkin autan mielelläni missä voin, mutta nähkää edes vähän vaivaa!
Hei kaikki. Ensinnäkin pahoittelen englannin kielen taitojani, koska en ole alun perin britti. Ennen näin ihmisten etsivän MarineBeautyä. Lähetin heille sähköpostia, ja he sanoivat, että he voivat tehdä takaisinmaksun pankin kautta ja hyvittävät rahat. Tein niin ja odotan nyt hyvitystä. Revolut on minun puolellani.
Hei. En koskaan kuullut heiltä mitään, joten tein takaisinveloituksen pankilleni, koska tavaraa ei ollut vastaanotettu. Ja sain kaikki rahani takaisin, mutta kuten mainitsin, kaikki hoidettu pankkini kautta.