FOS-tutkijasi on niin syvällä Revolutin perseessä, että he näkevät minun tutkijani saappaat.
Automaattinen käännös:
Anonymized913
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Tämä on huolenaiheeni Mastercardin ja VISAn osalta, jotka sallivat uhkapelaamisessa useista syistä johtuvan takaisinperinnän. Mastercard ei, Revolut on 100% mukana näissä rikollisissa, muuten he olisivat nostaneet ne esiin.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Gamblur
Timantti
Gamblur
1 vuosi sitten
Sait sen yhteen! Se on heikoin vastaus, jonka olen koskaan nähnyt. Miksi sen odottaminen kesti niin kauan!
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Anonymized913
Timantti
Anonymized913
1 vuosi sitten
Ne kaikki ovat takaisinperintöjäni pääpankiltani, ja ne tehtiin Mastercardilla ilman ongelmia!
Automaattinen käännös:
Anonymized916
Timantti
Anonymized913
1 vuosi sitten
Tämä on huolenaiheeni Mastercardin ja VISAn osalta, jotka sallivat uhkapelaamisessa useista syistä johtuvan takaisinperinnän. Mastercard ei, Revolut on 100% mukana näissä rikollisissa, muuten he olisivat nostaneet ne esiin.
This is my concern on Mastercard, VISA state chargeback allowed on gambling for various reasons. Mastercard do not, Revolut are 100% in with these criminals otherwise they would have raised them.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Sain kaiken takaisin Revolutin kautta. Mutta ilmoitin, etten ole saanut tuotteita ja etten ole saanut digitaalisia varoja. Luulen, että he vain noudattavat Mastercardin sääntöjä.
Automaattinen käännös:
Anonymized916
xbigguyxxx
Timantti
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Milloin teit valituksen FOS:lle? Haluan selvittää, kuinka kauan heidän käsittelynsä kestää.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Anonymized916
Timantti
Anonymized916
1 vuosi sitten
Se oli noin 9 kuukautta sitten
Automaattinen käännös:
Gamblur
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Se kuulostaa samankaltaiselta kuin vastaukseni heiltä. Se on melkein kuin vakiovastaus, että Revolut ei voi tehdä mitään väärin, vaikka heidän chat-agenttinsa valehtelevat jatkuvasti ja antavat vääriä lupauksia varojen takaisinperimisyrityksistä jne., mutta FOS jättää kaiken huomiotta ja keskittyy vain uhkapeliin ja syyttää asiakasta!
Kyllä, se näyttää kamalalta, kaikki valheet ja niiden kannattaminen. Yritän vastalauseita, ja sitten olen valmis. En vain voi vittuilla! Juuri sovittelin neljä takaisinperintävalitusta, mutta epäilen, että saan ne kolmatta kertaa. Kuka tietää, se on 1600 puntaa, eikä mitään muuta kannata yrittää. En voi valittaa. Olen pärjännyt uskomattoman hyvin tänne tuloni jälkeen ja olen nyt hyvässä asemassa. Ei lainaa talossa jne., yksi laina maksettavaksi, ei luottokorttivelkaa.
Falcora on painajainen. En löydä mitään tapaa linkittää sitä brittiläiseen yritykseen, vaikka tilinumero ja lajittelukoodi linkittyvätkin säänneltyyn brittiläiseen tiliin.
Koska olen käynyt läpi tämän prosessin kahdesti kolmen pankin kanssa (kaksi Visaa, yksi Mastercard), sanoisin kaikille muille matkan aloittaville, että harkitse vakavasti uhkapelaamisesta mainitsemista, sillä edessä on kova taistelu useimpien pankkien kanssa, jotta he maksaisivat heille, olipa perustelu kuinka hyvä tahansa. Mastercardin osalta lähes kaikki FOS:n päätökset hylätään, joten sanoisin jälleen kerran, ettei heille ole toimitettu tavaroita. Kaikki uudet pankit, kuten Chase, Monzo, Revolut jne., ottaen huomioon kaikki tässä olevat huomautukset, en koskaan mainitsisi heille uhkapelaamisesta, koska he vain hylkäävät asian. Ainakin sinulla on puolet mahdollisuudesta FOS:ssa.
tavaroista, joita ei ole vastaanotettu kyseisiltä pankeilta.
Onko kenelläkään ollut sekä "LNGLM Serviceä" että "FIIANia" Lontoossa?
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Vix844
Timantti
Vix844
1 vuosi sitten
Ei mahdollisuuksia maksupäätteellä
Automaattinen käännös:
Myfreeme
Vkieranc
Kulta
Vkieranc
1 vuosi sitten
Hei, minulla on myös maksuopas
He ovat suoraan sanoneet, etteivät voi tehdä mitään, koska he ovat vain maksupalveluntarjoajia.
Olen lähettänyt sähköpostia Mastercard-korttien kopioinnista Payopille ja paljastanut heidän epäilyttävät tapahtumansa. Minulla on myös todiste Payopilta, että he käyttävät niitä uhkapelaamiseen Mastercardin säännöistä huolimatta.
Liitin myös mediadokumentteja, jotka osoittavat, että Payop helpottaa tätä.
Olen myös lähettänyt sähköpostia FCA:lle ja UKGC:lle ja todisteet kaikesta tästä.
ja silti kaikesta tästä huolimatta kottarainen pankki ei kiistä vilpillisiä, väärin koodattuja maksutapahtumia!