vain hyvä, jota ei ole vastaanotettu, vai koko hölynpöly?
Automaattinen käännös:
Myfreeme
player0990
Kulta
player0990
1 vuosi sitten
Starling Bank sanoo minulle, ettei heidän tarvitse aloittaa takaisinperintöjä, koska vaikka ne koodattiin väärin, Starling tiesi niiden olevan uhkapelitarkoituksessa?
Automaattinen käännös:
Myfreeme
Badger23
Kulta
Badger23
1 vuosi sitten
He kertoivat tämän minullekin ja kieltäytyivät tekemästä takaisinperintää
Olen tehnyt valituksen
Automaattinen käännös:
Myfreeme
Anonymized912
Kulta
Anonymized912
1 vuosi sitten
Saisinko Mastercardin sähköpostiosoitteen?
Minun täytyy rakentaa vielä vahvempi perustelu kottaraista vastaan kuin minulla jo on
Automaattinen käännös:
Lloydie2525
Hopea
1 vuosi sitten
Jos Starlingin kanssa on mainittu uhkapelaamista, se on kuin hakkaisi päätä tiiliseinään. Lopulta en päässyt mihinkään niissä tapauksissa, joissa mainitsin uhkapelaamisen. Tein valituksia siitä, kuinka kierteleviä ja hyödyttömiä ne ovat olleet, ja sain pienen korvauksen, koska tutkija myönsi, että asiaa käsiteltiin huonosti, mutta kieltäytyi silti tekemästä takaisinperintää.
Ainoa onnistumiseni Starlingin kanssa oli se, etten saanut tavaroita, uhkapeleistä ei ollut mainintaa ja pystyin toimittamaan laskuja.
Automaattinen käännös:
4cdr48rvwj58
Hopea
1 vuosi sitten
Hei, kuulin, että DSolPay eli E0000480 eli swipez hylkäsi monia ihmisiä.
En edes saa vastausta?!?!
Automaattinen käännös:
svdk9gvg68
Vix844
Platina
Vix844
1 vuosi sitten
Hei
Seuraan tämän ryhmän viestiä. Onnistuitko saamaan heidät kiinni sähköpostitse vai jättävätkö he sen vain huomiotta?
Eivät, he vain jättivät minut huomiotta. Voin vain olettaa, että liian moni kysyi, ja nyt he jättävät kaikki huomiotta. Yrititkö sinä?
Automaattinen käännös:
svdk9gvg68
Vix844
Platina
Vix844
1 vuosi sitten
Ei se mitään. Ainakin jos yritit ottaa heihin yhteyttä, eikä heihin saatu yhteyttä, se toimii eduksi, jos sinun täytyy ottaa asia puheeksi pankkisi kanssa 👍
Automaattinen käännös:
Lisamac
4cdr48rvwj58
Kulta
4cdr48rvwj58
1 vuosi sitten
Joskus on sanottu, etteivät he lähetä sähköpostia, vain hyvityksiä. He eivät vastanneet minulle noin viiteen päivään.
Muokattu
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Timantti
1 vuosi sitten
He lisäävät edelleen väärennettyjä arvosteluja tähän Destreamiin, ilmoita niistä väärennöksinä!
Joskus on sanottu, etteivät he lähetä sähköpostia, vain hyvityksiä. He eivät vastanneet minulle noin viiteen päivään.
Sometimes it has been said they don't email just refund. They didn't reply to me for about 5 days
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
joo, mutta saitko rahat takaisin?
Automaattinen käännös:
daradda
Platina
1 vuosi sitten
Hei kaikki, anteeksi odotus. Vastaan kaikille tänä iltapäivänä ja annan teille myös TRNDBM:n yhteystiedot.
Automaattinen käännös:
Lisamac
4cdr48rvwj58
Kulta
4cdr48rvwj58
1 vuosi sitten
Kyllä olen ollut
Automaattinen käännös:
Badger23
Platina
Myfreeme
1 vuosi sitten
Starling Bank sanoo minulle, ettei heidän tarvitse aloittaa takaisinperintöjä, koska vaikka ne koodattiin väärin, Starling tiesi niiden olevan uhkapelitarkoituksessa?
Starling bank are telling me they do not have to initiate the chargebacks as even though they were miscoded starling knew they were for gambling ??
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Jep, tätä hämärää paskaa he puuhailevat.
Tulet huomaamaan, että FOS asettuu myös heidän puolelleen.
On melkein kuin FOS olisi siellä suojelemassa rahoituslaitoksia eikä kuluttajia.