Relapsi ja kulutti 24k 5 tunnissa. Olen tuomittu. Nyt minun täytyy aloittaa alusta. Ongelmana on, että nämä tehtiin mastercardilla.
Relapsed and spent 24k in 5 hours. I am doomed. Now i need to start over. Problem is, these were made via mastercard.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Lue ketju ja yritä saada takaisin mitä voit. Kippis!
Automaattinen käännös:
melrao007
Timantti
1 vuosi sitten
Sain myös sähköpostin nyt Niko-technologiesilta, jossa sanottiin sama yleinen härkä "emme tunnista sinua asiakkaaksi", vaikka tiliotteessani mustavalkoisena lukee Nikotpf*.
Onko kukaan menestynyt yritysten kanssa, jotka sanovat heille näin?
Minulle kävi täsmälleen samoin haha. Rolletto sanoi, että minut estettiin periaatteessa "vain syystä", joten kyllä he ovat antaneet itsensä pois, lisää polttoainetta tuleen minulle. Miten löysit heidän pankkinsa? Voisitteko mahdollisesti jakaa nämä tiedot, koska minusta tuntuu, että GoldenBet on noussut ja tarvitsen vain vähän lisää saadakseni ne perään.
Kyllä, se on outoa, koska valitin Velobetille aiemmin ja he eivät estäneet tilejäni sisarsivustoillaan ennen kuin lähetin tämän sähköpostin eri instituutioille! Omani olivat pankkisiirtoja, ja etsin Revolut-tiliotteessani näkyvää lajittelukoodia/tilinumeroa, joka juontaa juurensa ClearBankiin, joka on nimetyn kauppiaan (Falcora Finance) pankki. Jos sinulla oli korttitapahtumia, en tiedä miten pankit sopivat tähän, koska en ole tutkinut asiaa, olen pahoillani.
Omani olivat myös pankkisiirtoja! Lähetin sähköpostia ClearBankille ja Falcoralle, ClearBank palasi minuun 24 tunnin sisällä ja sanoi, että heillä ei ole yhteyttä Falcoraan, outoa!
Kuinka helvetissä voit menettää niin paljon sinä aikana, kun tarvitset vakavaa apua! missä tämä oli, he maksavat vain noin 7500 puntaa kuukaudessa, useimmat heistä olet onnekas, kun saat sen takaisin, tarvitset asianmukaista apua
Lähetin useita kiistoja petoksena kahdelle erilliselle pankilleni. Päivitetään mitä tapahtuu. Ei halunnut mennä alas tavaroiden ja palveluiden tielle peläten joutuvansa hylätyksi, koska he saivat selville sen uhkapelaamisesta.
Submitted multiple disputes as fraud to two separate banks of mine. Will update on what happens. Didn't want to go down the goods and services route in fear of being rejected due to them finding out its for gambling.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Haluan vain seurata petosväitteitäni...se toimi. Bank of America oli puolellani ilman kysymyksiä ja Bovada sulki tilini. Voitto/voitto. Sain takaisin noin 1 000 dollaria.
Tunnen myötätuntoa, tuntuu mahdottomalta saada pankkisiirrolla mitään turvaa, eikö niin? Joo, Falcora ja ClearBank ovat olleet toivottomia, he lähettävät vain kopion/liitä GDPR:stä ja käskevät minua ottamaan yhteyttä pankkiini, jotta he voivat "käydä virallisia kanavia", mikä on täysin hyödytöntä neuvoa, kun pankkisi on Revolut ja täynnä henkilökuntaa, jotka voivat yhtä hyvin olla botteja!