vain osoittaa kuinka korruptoitunut kaikki on mielestäni! Oletko koskaan saanut hyvitystä tai vastausta ZPDG:ltä? Olen nähnyt muutamien ihmisten tekevän, mutta en tiedä kuinka he onnistuivat siinä!
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Timantti
1 vuosi sitten
Kuinka voit tehdä useita takaisinperintöjä kerralla? Tein sen sovelluksen kautta ja pystyin tekemään vain 2 kerrallaan!
Onko sinulla yhteyssähköpostia varten epictipz ja lumimexa, kiitos? En löydä netistä mitään ja haluaisin todella kiistää nämä itse.
Kiitos paljon,
Automaattinen käännös:
Kishen2777
Hannah867
Hopea
Hannah867
1 vuosi sitten
Hei,
En, pelkään. Käytitkö Freshbetiä?
nostin takaisinperinnän pankilleni. Minulle on usein kerrottu tai ei, että nämä yritykset eivät koskaan kiistä takaisinperintää.
Automaattinen käännös:
Hannah867
Kishen2777
Pronssi
Kishen2777
1 vuosi sitten
Ei, se oli kosmobet.
Kiitos kun ilmoitit!
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Freddi87
Timantti
Freddi87
1 vuosi sitten
Varmasti he eivät ole suurimpia huijareita, he kertovat sinulle ostaneet kirjat valmistavat väärennettyjä laskuja älä missään tapauksessa näytä kasvojasi lähetä henkilöllisyystodistusta, he tarvitsevat vain korttitiedot, joissa on korttitapahtumia. 6 Pankkiotteen keskimmäinen kopio, jossa tapahtuma näkyy, peittää kaikki muut tapahtumat tilitietosi ja osoitteen pyytäminen, heidän on toimitettava se kuukauden kuluessa ja he voivat olla erittäin varovaisia näiden kanssa.
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Kishen2777
Timantti
Kishen2777
1 vuosi sitten
Heillä on yleensä 45 päivää aikaa riitauttaa, joskus he vain sanovat, että ei kilpailua ja rahat alkavat näkyä tilillä, jos viisumi on yleensä 45 päivää mastercard on 60 päivää
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Kelly1234
Timantti
Kelly1234
1 vuosi sitten
Tarkistin juuri tämän sivuston, ettei lisenssiä ole listattu, vain sanoo sen caracacon punaisen lipun alla, että heidän on näytettävä lisenssitiedot ja oltava fyysinen osoite verkkosivustolla, jotta pelaajat voivat vahvistaa todennuksen. Myöskään heillä ei ole Yhdistyneen kuningaskunnan gl-osoitetta ja heillä on oltava sellainen toimiakseen Yhdistyneessä kuningaskunnassa, voit myös ilmoittaa lisenssiviranomaisille, mutta pyytää heiltä GDPR-pyyntöä kaikista tapahtumistalletuksista, joita heidän on noudatettava, sinun on lähetettävä myös tämä virheilmoitus.