Henkilökohtaisesti en tekisi, olet oikeassa, he luultavasti tekevät tilin ja tekevät väärennettyjä kuitteja jne! Sinun on parasta tehdä takaisinperintä
Pyysivätkö he ensin lähettämään heille kuvia henkilökorttiaan, selfieitä jne. varten?
Automaattinen käännös:
Kishen2777
Hopea
1 vuosi sitten
Hei kaikki,
Valitettavasti samassa asemassa kuin monet meistä tällä foorumilla.
Olen onnistunut riitauttamaan liiketoimet revolutin kanssa menemällä terrvers-nimiseen yritykseen (käytetty Donbet) Olen nostanut kiistan.
Onnistui myös nostaa kiista valtakunnallinen menossa näihin yrityksiin;
tietääkö kukaan mitä minun pitäisi tehdä sillä välin? Kilpailevatko nämä yritykset? Kuinka kauan odotan rahojeni takaisin saamista?
kaikki apu olisi tervetullutta.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Timantti
1 vuosi sitten
Megawin lähetti minulle tämän tarjouksen minulle 150 puntaa, vaikka minun olisi todennäköisesti allekirjoitettava jotain sanoakseni, etten voi vaatia takaisinperintöä yhdeltäkään prosessorilta!
Kävin myös sähköpostini läpi, lähetin heille yli 10 kertaa viime vuoden touko- ja kesäkuun aikana sulkeakseni tilini. Lopulta he tekivät, mutta minulla oli tililläni 100 puntaa, jota en koskaan saanut, joten on hauskaa tarjota 150 puntaa ja sanoa, etteivät he rikkoneet ehtojaan.
Ok, sain 100 ninebetistä, he sanoivat, että siinä on kaikki, mitä laitoin, paitsi mitä he antoivat minulle, koska minulla ei ollut oikeutta väittää, mutta minun ei myöskään tarvinnut allekirjoittaa mitään.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Timantti
1 vuosi sitten
Olen perehtynyt enemmän fundofiin (ZPDG), ymmärrykseni on intergiro ja he yhdessä toisen yrityksen kanssa ryhtyivät kumppanuuteen, intergiro tarjoaa kortteja, joihin sisällöntuottajat saavat rahoitusta, he ovat Visan ja Mastercardin jäseniä, low and behold quickbit on myös tuolla sivustolla, katsoin heidän ehtojaan 'business banking' artikla 2B todetaan, ettei liiketoimintaa ole mukana. lisensoimaton krypto! Joten jatkan tätä reittiä ja lähetin heille sähköpostia ja sisällytin siihen myös fundofin! Saa nähdä, mutta toistaiseksi en ole saanut heiltä yhtään vastausta!
Automaattinen käännös:
daradda
Platina
1 vuosi sitten
kaverit sen jälkeen, kun kauppias kiisti vaatimuksen, alle 24 tunnin kuluttua revolut ilmoitti minulle, että se kiisti kauppiaan vastauksen. Nostin takaisinperinnän yli 12 tapahtumasta ja he kiistivät vain 4. Tähän mennessä ainoa varma tapa saada jotain on kiistää, ettet ole saanut tavaroita tai palveluita. Muilla tavoilla pankki kieltäytyy auttamasta sinua
En löytänyt niistä yhtään mitään! Annoin periksi ja nostin lopulta takaisinperinnän…. Oli onnistunut viimeisenä päivänä, joten luulen, että he eivät koskaan yrittäneet haastaa sitä