Ei aavistustakaan.. minulla oli juuri 4 päivän retkahdus 7 kuukauden uhkapelivapaan jälkeen, vain nämä epämääräiset kauppiaat on linkitetty Segopayhin 😵💫
Olen pahoillani kuullessani. Toivottavasti löydät voimasi uudelleen.
ja toivottavasti löydämme tämän idiootit segopay
Automaattinen käännös:
Someone.Else
XkBoii
Timantti
XkBoii
4 viikkoa sitten
lähetti sinulle sähköpostia
Automaattinen käännös:
XkBoii
JosieRosie46
Timantti
JosieRosie46
4 viikkoa sitten
Onko tämä tarkoitettu Ivylle/Kryptonille? Jos on, voisitko lähettää sen minullekin? Sähköpostiosoite on xkboii21@gmail.com Heidän oma 15 arkipäivän määräaikansa on huomenna, enkä ole vielä kuullut mitään, joten jos he eivät lähetä mitään, lähetän sinulle vastauksen, jossa kerron, miten voit auttaa.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Someone.Else
Timantti
Someone.Else
4 viikkoa sitten
Kiitos paljon. Käytän tuota. Nämä tapahtumat ovat noin 250 päivää vanhoja, mutta luuletko, että se riittää? Kuuluuko Dsolpay myös Swipezin piiriin?
Automaattinen käännös:
Arra89
JosieRosie46
Platina
JosieRosie46
4 viikkoa sitten
Craig_stu_smith_89@hotmail.comkiitos Josie
Automaattinen käännös:
Looohis
col211
Hopea
col211
4 viikkoa sitten
Revolut maksoi minulle vihdoin rahat takaisin
Automaattinen käännös:
JosieRosie46
Arra89
Platina
Arra89
4 viikkoa sitten
Selvä. Lähetän sen aamulla, vauvaa laitetaan juuri nukkumaan, joten vähän kiireistä tänä iltana. Poista tämä chatista, jotta sinulle ei tule satunnaisia sähköposteja 🙂
Automaattinen käännös:
col211
Looohis
Kulta
Looohis
4 viikkoa sitten
Anteeksi kenelle tämä oli tarkoitettu?
Automaattinen käännös:
Someone.Else
XkBoii
Timantti
XkBoii
4 viikkoa sitten
En ole varma, hyvittävätkö he niin kauan sitten. Mitä tulee dsolpayhin, en tiedä.
Automaattinen käännös:
Looohis
col211
Hopea
col211
4 viikkoa sitten
Koodinimi
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Timantti
4 viikkoa sitten
Iltaa, tietääkö kukaan kuka Movistry Solutions on??
Automaattinen käännös:
XkBoii
Timantti
4 viikkoa sitten
Anteeksi, että kysyn uudelleen, onko kenelläkään tietoja/yhteystietoja näistä kahdesta kauppiaasta?
Visioncraft Ltd, Lontoo
Ventira, Northhampton
Kertoisitko, että tämä on minulle usean nelinumeroisen summan summa? Tarvitsisin todella apua. En löydä kummastakaan mitään.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Sarah222
Timantti
Sarah222
4 viikkoa sitten
onnistuitko saamaan heiltä mitään takaisin?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Loo76
Timantti
Loo76
4 viikkoa sitten
Onko Passpoint myös IvyPay? Jos on, pitäisikö minun vain jatkaa sähköpostien lähettämistä? He eivät vastaa minulle ollenkaan, olen lähettänyt heille sähköpostia nyt kolme kertaa. Sekä Kryptonimin että Passpointin osalta. Se on yhteensä valtava summa kolmen eri pankin kautta, ja kaikki pankkisiirrot ovat olleet mielestäni avoinna.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Arra89
Timantti
Arra89
4 viikkoa sitten
Kerrothan minulle, miten oikeusasiamiehen kanssa menee. Toivon todella kaikkea hyvää sinulle. Onko kukaan kokenut, että oikeusasiamies on pakottanut pankkiasi/luotonantajaasi veloittamaan takaisinperintöjä?