Virtual vastasi vahvistaen, ettei sillä ole yhteyttä kauppiaisiin
Automaattinen käännös:
Joanadarm
Danixxx
Hopea
Danixxx
7 kuukautta sitten
Hei, näin, että Depasify hyvitti sinulle rahat. He ovat tehneet minulle uusintakyselyn yli viikko sitten ja toimittaneet kaikki tapahtumat todisteineen jne., minkä teinkin. Eivätkä he ole koskaan vastanneet minulle. Kuinka kauan odotit?
Automaattinen käännös:
Majdkdl
Joanadarm
Platina
Joanadarm
7 kuukautta sitten
He hyvittivät rahat viime viikolla ja vastasivat noin kaksi päivää sen jälkeen, kun lähetin kaikki todisteet, joiden mukaan Teansactions oli hyvittänyt rahat.
Automaattinen käännös:
Joanadarm
Majdkdl
Hopea
Majdkdl
7 kuukautta sitten
Vastasivatko he sinulle tästä sähköpostista? operations@depa.finance Lähetin alkuperäisen osoitteeseen info@depasify.com sitten sain sähköpostia toiminnasta, enkä ole saanut vastausta viikkoon annettuani kaikki tiedot
Automaattinen käännös:
Majdkdl
Joanadarm
Platina
Joanadarm
7 kuukautta sitten
Joo, tuo oli juuri se juttu. Hyvitysten saapuminen kesti varmaan viikon. Ehkä he ovat jo palauttaneet rahat, mutta eivät ole vastanneet sinulle, joten toivottavasti ne saapuvat pian.
Automaattinen käännös:
Joanadarm
Majdkdl
Hopea
Majdkdl
7 kuukautta sitten
Vastasivatko he sinulle hyvityksen jälkeen? Se on todella outoa, koska he pyysivät todisteita ja vaikenivat sen jälkeen. Pyysin kerran päivitystä muutaman päivän kuluttua, eikä vastausta tullut.
Automaattinen käännös:
Majdkdl
Joanadarm
Platina
Joanadarm
7 kuukautta sitten
Kun lähetin todisteet, he sanoivat näin
Hyväksy tämä sähköposti vahvistuksena siitä, että olemme hyvittäneet kaikki rahasi. Käsittelyaika voi vaihdella pankistasi riippuen, joten jos sinulla on kysyttävää, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan heihin.
Ystävällisin terveisin,
Depasify-vaatimustenmukaisuustiimi
ja tämä maksoi 600 puntaa
Automaattinen käännös:
Joanadarm
Majdkdl
Hopea
Majdkdl
7 kuukautta sitten
Kiitos. Lähetin heille uuden sähköpostin, koska he eivät enää vastaa minuun. Minun tapauksessani summa on 2 500 puntaa.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Joanadarm
Timantti
Joanadarm
7 kuukautta sitten
Hei, saat rahasi takaisin, mutta en ole huolissani. Minun tapauksessani tilanne oli samanlainen kuin majdkdl:ssä. Neuvo: älä pelaa uhkapeliä, kun saat jotain kivaa sen sijaan.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Utb1889
Timantti
Utb1889
7 kuukautta sitten
Hei, olen saanut heiltä hyvityksen
Automaattinen käännös:
Joanadarm
Danixxx
Hopea
Danixxx
7 kuukautta sitten
En enää pelaa uhkapelejä. Olen huolissani siitä, etteivät he enää vastaa. Mutta kiitos hyvistä neuvoista.