Hei, kuinka kauan kesti saada vastaus heiltä, koska olen käyttänyt Coresbyte wexslidea myös samaa sähköpostia? Support@transactworld.co.uk
Automaattinen käännös:
jimmi88
Kulta
Robster5
10 kuukautta sitten
Onko kenelläkään muita yhteystietoja näihin? Minulla on jo Swipez ja Softpulse -ratkaisut, ellei jollekin muulle ole toista yhteystietoa?
Does anyone have any other contact for these? I have swipez already and Softpulse solutions unless there is another contact for any of the other ones?
Automaattinen käännös:
10 kuukautta sitten
Anteeksi, en voi auttaa.
Oletko saanut Dsolpay-hyvityksesi jo CNB:ltä saamasi sähköpostin jälkeen? En ole kuullut mitään sen jälkeen, joten olen palannut päivittäiseen etsintään.
Automaattinen käännös:
Robster5
jimmi88
Platina
jimmi88
10 kuukautta sitten
Ei yhtään mitään. Ei vastausta eikä hyvitystä
Automaattinen käännös:
jimmi88
Kulta
Robster5
10 kuukautta sitten
Ei yhtään mitään. Ei vastausta eikä hyvitystä
No absolutely nothing. No response and no refund
Automaattinen käännös:
10 kuukautta sitten
Todella kurjaa. Tunnen kyllä ihmisiä, joille on hyvitetty rahat äskettäin, mutta yksi sai sen kolmen viikon odotuksen jälkeen - minulla on nyt yli viisi viikkoa ja toivon todella, etten myöhästynyt laivasta.
täytyy vain jatkaa yrittämistä ja jaksamista.
Automaattinen käännös:
player0990
Platina
10 kuukautta sitten
Sain tänään TRVRS:ltä ja pthxn:ltä takaisinperinnän, jossa he olivat esittäneet vääriä todisteita; korttiyhtiö on tehnyt päätökseni puolestani.
Automaattinen käännös:
SimonP
player0990
Hopea
player0990
10 kuukautta sitten
Mitä he toimittivat todisteeksi? Nahkaostoksia? Odotan heidän vastaustaan, mutta siitä on jo yli 45 päivää, joten en ole varma, mitä pankilleni tapahtuu.
Automaattinen käännös:
player0990
SimonP
Platina
SimonP
10 kuukautta sitten
Kyllä Skins, lähetin kuvakaappauksia, joissa näkyy, ettei minulla ole Steam-tiliä ja että sähköpostiosoitteessani ei ollut sähköpostiosoitetta tai mitään, jossa olisi maininta heidän minulle myymän skinin nimestä.