Hei kaikki, olen lukenut tätä tuntikausia ahkerasti ja näyttää siltä, että jotkut ovat onnistuneet saamaan varoja takaisin. Jos jollakulla on tietoa näistä, olisin kiitollinen ja palaan asiaan niiden osalta, joilla olen onnistunut.
tregain
trvers
nikotpf elegro eu
desertLTD
dsolpay
softpulse-ratkaisut
escex
e0000517
cdexshop
VPN-palvelu954
Digitaaliset tuotteet (Monzo antoi tämän osoitteen, mutta en löydä yhteystietoja tai yritystä) DIGITAL GOODS CAMDEN GBR Camden WC1N 3AF
Olen saanut muutamia hyvityksiä näiltä kauppiailta pankkini kautta, mutta he ottivat yhteyttä vain satunnaisiin kauppiaisiin, mikä on minusta hyvin outoa. Esimerkiksi Monzo otti yhteyttä deserLTD:hen, ja sain hyvityksen muutaman päivän kuluttua. Revolut otti heihin yhteyttä. He ilmeisesti kertoivat Revolutille myöntävänsä hyvityksen. Revolut sanoi, että minulle oli taattu se. Odotimme emmekä koskaan tulleet takaisin. Kysyimme heiltä, ja he sanoivat, etteivät voi valittaa asiasta. Tämä vaikuttaa heiltä hämärältä ja oudolta. Vien asian pidemmälle, koska minua johdettiin harhaan ja minulle valehteltiin useita kertoja, mutta heidän henkilökuntansa nauhoitti chatteja.
Tein muutaman maksun PayPalin, Transfer Gatewayn ja Trustly Group AB:n kautta. Arvaan, että nämä ovat jo kauan sitten poissa?
Muutin vähän aiheen vierestä ja nolosti minua, mutta koska kyseessä on riippuvuus, niin sitä tapahtuu. Oletteko pelanneet kavereiden tilillä omalla kortillanne, kun olette Gamstopissa ja jo porttikiellon alla? Vaikka ette koskaan saisi voittoja, koska se ei ole teidän nimissänne. Onko mahdollista saada rahat takaisin? – Olen ottanut yhteyttä joihinkin satunnaisiin, ja he sanovat, etteivät palauta rahoja, koska ehtojen mukaan kortin on oltava tilin omistajan nimissä.
kiitos kaikille.
Automaattinen käännös: