Tiedän lukemani perusteella, että Santeda ei pelaa palloa ja sen kova työ, kuten tein, jätti huonoa palautetta trustpilotiin, sitten he sanoivat meille viestin
I know from what I read Santeda do not play ball and its hard work the way I did it was left bad feedback on trustpilot then they said message us
Automaattinen käännös:
11 kuukautta sitten
Poimin tämän jo kauan sitten... Santeda otti sinuun yhteyttä tämän jälkeen ja lopulta hyvitti rahat?
Pääsitkö eteenpäin tämän kanssa? Tiedän, että tästä on jo aikaa. Jos pääsi, voisitko lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen footyheadlines1966@outlook.com
Hei kaveri, kaikki Santedaan liittyvät takaisinperintöni olivat pankin tekemiä ja voittamia. En koskaan ottanut heihin yhteyttä. Pankki oli tehnyt minulle muutaman takaisinperinnän ja yhtäkkiä ilmoitti, että he tekivät minulle samanlaisia takaisinperintöjä, ja he tekivät niitä minulle yli 60. Siitä kaikki alkoi, ja Santedan takaisinperinnät olivat osa niistä.
Hei - Arvostan, että Kelly saa paljon pyyntöjä, joten olisi mahtavaa, jos joku muu alla olevista, jotka ovat saaneet pyynnön, voisi välittää tiedon eteenpäin.