Kokeilin Payopia ja he sanoivat ottaneensa yhteyttä Goldenbetiin, joka vahvisti, että "tavarat ja palvelut vastaanotettiin", ja se oli viimeinen asia, jonka heiltä kuulin.
Automaattinen käännös:
sw18jp
Hopea
Bigfella100
1 vuosi sitten
Kokeilin Payopia ja he sanoivat ottaneensa yhteyttä Goldenbetiin, joka vahvisti, että "tavarat ja palvelut vastaanotettiin", ja se oli viimeinen asia, jonka heiltä kuulin.
I tried Payop and they basically said they reached out to Goldenbet who confirmed that "Goods and services were received" and that was the last I heard from them.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Joo, mutta kuulostaa siltä, että Kelly1234 meni jonkun PaymentOp/TransferOp-palveluun linkitetyn henkilön luokse, mutta ei itse asiassa hänen luokseen?
Automaattinen käännös:
Kelly1234
sw18jp
Timantti
sw18jp
1 vuosi sitten
Lähetä minulle sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle sähköpostia
En mennyt suoraan Payopiin, en, menin API-maksuinfrastruktuurin tarjoajan luokse, joka on rekisteröity FCA:han, ja heidän ehdot ovat ristiriidassa heidän osallistumisensa kanssa tapahtumien luonteeseen.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
sw18jp
Timantti
sw18jp
1 vuosi sitten
Lähetetty
Automaattinen käännös:
Bigfella100
Kelly1234
Hopea
Kelly1234
1 vuosi sitten
Kestikö API-maksuinfrastruktuurin tarjoajalla kauan vastata? Lähetin heille sähköpostia toisena päivänä, mutta en ole vieläkään saanut vastausta.
Automaattinen käännös:
Mizu
Materialgirl84
Hopea
Materialgirl84
1 vuosi sitten
Hei, minullakin on ne, mutta käyttämässäni kortissa ei ole maksuosoitetta. Onko sinulla sattumoisin sitä? Minun pitäisi pystyä löytämään yritys sen takana.
Paljonko sinun osuutesi maksoivat yhteensä? Minun osuuteni on valitettavasti huomattavasti korkeampi kuin Kellyn, joten mietin, estääkö se heitä auttamasta hyvityksen kanssa.
Jep. Minulla oli yksi samanlainen, mutta Softpulse-ratkaisu Active Webin sijaan. Kaikki väittivät, ettei niillä ole tiliä sähköpostiosoitteellani jne. Kaikki väittivät olevansa erillisiä yksiköitä, mutta vastasivat melko lailla samalla tavalla. Onnea sen kanssa.
Automaattinen käännös:
sw18jp
Hopea
Bigfella100
1 vuosi sitten
Joo, minunkin oli valitettavasti korkeampi.
Yeah mine was higher too unfortunately
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Jos haluat keskustella yksityiskohdista ja jakaa menestystarinoita jne., sähköpostiosoitteeni on footyheadlines1966@outlook.com
Onnea matkaan! Tärkeintä näyttää olevan olla mainitsematta uhkapelejä ja sanoa, ettei tavaroita ole vastaanotettu. Ongelmana on, että pankkini ja sitten ostotodistuksen pyytäminen ja noin 50 tapahtuman selittäminen ei olisi järkevää. Heti kun he näkevät sanat uhkapeli, he tuntuvat vain sanovan ei.