Käännetty kielelle - Klikkaa tästä nähdäksesi Denizbank Wexhyp -valitukset! Denizbank-arvostelut ja Denizbank Wexhyp -valitukset löytyvät osoitteesta sikayetvar.com!
Yksi minunkin transaktioistani on Wexhyp, mutta en odota kovin innokkaasti, jos tämä liittyy asiaan.
Mitä tulee Escexiin, olen 99% varma, että se on "EXCALICODE LIMITED", jonka yhtiönumero on 16225464.
He ylläpitävät verkkosivua: https://translate-x.co/, mutta heidän sähköpostilistansa poistuu, kun yrität lähettää heille sähköpostia, joten laitoin sen todisteeksi takaisinveloitukseeni ja voitin sen.
He vaihtavat nimiään jatkuvasti. Minulla se oli ensin teqcor ja nyt teqcords.
Jos haet technocorp limited - Iqbal Raza ja menet companies house -sivustolle, löydät kaikki osoitteet, joihin liittyy linkkejä edntg paymentiin, teqcoriin jne., tämä syyllinen on piilossa. Hän on myös yhteydessä hoitokotiin. Yritin niin paljon hakua, että olen ottanut asian pankin kanssa vastaan ja pyytänyt maksunpalautusta.
Kysymykseni kuuluu – miksi sinun täytyy löytää nämä yritykset? Voivatko pankit vain olla antamatta sinulle näitä tietoja – jos sanot, etten löydä niitä verkosta?
Kerroin heille, että yritys huijasi minua. Odotan edelleen vastausta. Sain myös sähköpostin uhkapelikomissiolta vahvistamaan, etteivät he ole laillisia.