Kävin läpi kaikki osoitteet ja se oli kiinnostavaa
paljon maksuihin rekisteröityjä osoitteita, linkkejä tähän, tarkista asia ja kerro minulle, mitä mieltä olet
Iqbal Raza on henkilön nimi
Automaattinen käännös:
Bigfella100
Hopea
1 vuosi sitten
Onko kenelläkään neuvoja tilanteeseeni? Olen tällä hetkellä rekisteröitynyt GAMSTOPiin, avannut tilin Goldenbetille, tallettanut rahaa ja pelannut.
Onko mahdollista saada hyvitystä Revolutin tai Goldenbetin kautta? Keskustelen parhaillaan Revolutin kanssa hyvityksestä tai veloituksesta, mutta pidän sitä epätodennäköisenä, koska he väittävät, että kyseessä oli siviilioikeudellinen riita. Minulla oli uhkapelien estot käytössä Revolutin kautta, mutta koska siirto meni Transferop Payment Gatewayn kautta, sitä ei merkitty uhkapeliksi.
kaikki apu tai neuvot ovat erittäin tervetulleita
Automaattinen käännös:
Lila2025
Bigfella100
Hopea
Bigfella100
1 vuosi sitten
Valitettavasti sinulla on kolme erittäin huonoa tilannetta.
Goldenbet ei palauta rahoja.
Revolut on yksi vaikeimmin hankittavista nostajista.
Transferop ei myöskään palauta rahoja, ainoa neuvo tässä on hakea asianmukaista apua riippuvuuteesi, se on todella kurjaa.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Lila2025
Timantti
Lila2025
1 vuosi sitten
Ei täysin pidä paikkaansa siirtojen suhteen!
Automaattinen käännös:
Bigfella100
Kelly1234
Hopea
Kelly1234
1 vuosi sitten
Onko sinulla kokemusta Transferopin kanssa asioinnista?
Automaattinen käännös:
Lila2025
Kelly1234
Hopea
Kelly1234
1 vuosi sitten
En ole todellakaan lukenut yhtäkään viestiä heidän hyvittämismahdollisuuksistaan kenellekään. Voisitteko valaista minua, koska minulla on ollut maksutapahtumia ja luulin, ettei se ole mahdollista?
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Timantti
1 vuosi sitten
Lähettäisin mielelläni sinulle sähköpostia kertoakseni, mitä minulle tapahtui! Mutta en aio jakaa sitä täällä!
Onko sinulla kokemusta Transferopin kanssa asioinnista?
Do you have any experience in dealing with Transferop?
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Mene Gamblers Anonymous -sivustolle, se on ainoa tapa lopettaa. Olen nyt ollut lähes neljä kuukautta ilman uhkapelejä, ja voin paremmin nyt velkana kuin silloin, kun en ollut velkapelaamassa. Olen melkein luopunut hyvityksistä, mutta katsotaan, mitä kahdesta eri FO-tapauksestani tulee. En kuitenkaan ole toiveikas.
Ainoa ongelmani on nyt yrittää saada viimeinen lainanantaja tai rahoituslaitos myöntämään, että minua on kohdeltu vastuuttomasti, niin olen turvassa.