Voitin kaksi ensimmäistä FOS:lla. Seuraavien kahden määrääminen kesti kolme kuukautta, ja sitten ne hylättiin heti, koska heidän mielestään tein liikaa takaisinperintöjä Revolutilla, joten Revolutella on täysi oikeus kieltäytyä.
Automaattinen käännös:
Hansy57
potatotom
Hopea
potatotom
1 vuosi sitten
Voisitko jakaa SIKCNTVK:n yhteystiedot? Minun täytyy näyttää pankilleni, että yritin ottaa heihin yhteyttä, ennen kuin voimme jatkaa. Kiitos paljon!
Automaattinen käännös:
Anonymized954
Lisamac
Timantti
Lisamac
1 vuosi sitten
Sama minulla, mutta NatWestin kanssa 🙂 Kuinka monta päivää se lopulta kesti? He toimittivat todisteet minun hakemuksestani päivänä 45
Automaattinen käännös:
kaishast
DavidBentley
Hopea
DavidBentley
1 vuosi sitten
Lähetin juuri tositteen maksusta Sonectille, joka kiitti ja kertoi myöhemmin lisää. Hyvittivätkö he rahat nopeasti?
Okei, olitpa onnekas, arvosteluni oli aivan helvetinmoinen! Epäilen, että kukaan voittaa niitä Revolutilla nyt.
Automaattinen käännös:
cftbl
bwastook
Kulta
bwastook
1 vuosi sitten
Hei, voisitko lähettää minullekin tiedot DeStreamista?
Automaattinen käännös:
Lisamac
Anonymized954
Kulta
Anonymized954
1 vuosi sitten
Se kesti luultavasti noin 70 päivää. Kyllä, he riitauttivat kiistan vain muutamaa päivää ennen 40 päivän määräaikaa, enkä tiedä, mitä todisteita he lähettivät riitautuksen, mutta muutamassa tunnissa riitauttaja oli riitauttanut heidän todisteensa ja voitin kiistan kuukautta myöhemmin.
Mahtavaa. Revolut hylkäsi takaisinperintäni viidessä minuutissa ja lähetin 50 erilaista todistetta.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Anonymized954
Timantti
Anonymized954
1 vuosi sitten
Huomautin tästä FOS:lle, he eivät ole vastanneet minulle, koska he tuntevat käsikirjoituksen, vain ottavat p**saa ja vastaavat huonosti aihetta välttäen.
Automaattinen käännös:
leejeff97x
Hopea
1 vuosi sitten
Tietääkö kukaan kehen ottaa yhteyttä E0000516-asiassa?