Oletko koskaan selvittänyt, mistä Revoultista löytyy MCC-koodit?
Automaattinen käännös:
Anonymized912
Hopea
Lisamac
1 vuosi sitten
Oletko koskaan selvittänyt, mistä Revoultista löytyy MCC-koodit?
Hey did you ever find out where to locate the MCC codes on revoult
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Sinun on pyydettävä SAR-lomake ja hankittava se jokaisesta tapahtumasta – he eivät kerro sinulle toisin.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Timantti
1 vuosi sitten
Sain juuri viestin Experianilta, että sähköpostiosoitteesi on löydetty pimeästä verkosta. Luulen, että se on ollut siellä jo jonkin aikaa.
Automaattinen käännös:
Anonymized913
Platina
1 vuosi sitten
Mitä kuuluu? Pidin hetken taukoa foorumilta selvittääkseni ajatuksiani takaisinperintöjen jälkeen.
Minulla on tällä hetkellä toimitusjohtajavalitus Barclaysille, jos hallitus kaatuu. Jaan mielelläni kaikki sähköpostit ja asiakirjat. Jaan mielelläni nytkin, mutta kiistautukset hylättiin, joten tarkastelen valituksia uudelleen.
Jaan mielelläni Chase Mastercardille lähettämäni rahat, jos niistä on apua muille. Onnistuin saamaan heiltä pienen korvauksen ja he voivat kerätä kaikki jäljellä olevat maksut vastaanottamattomien tavaroiden joukosta.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Vix844
Hopea
1 vuosi sitten
Onko kenelläkään ongelmia Wertin ja Swipeluxin kanssa?
Ole hyvä ja ole varovainen takaisinperintöjen kanssa, minulla on nyt suljettu kolme tiliä takaisinperintöjen vuoksi.
Automaattinen käännös:
Anonymized913
pyne88
Platina
pyne88
1 vuosi sitten
Minulla on ollut sellainen, mutta selvästi luottokortilla pelaamisen vuoksi
koska Barclaysin riski on suuri, koska heidät voidaan pitää vastuullisina uhkapelilain nojalla. Hämmästy, jos Chase
Älä peruuta tiliäni valitusten ja liiallisten takaisinperintöjen takia. Niin kauan kuin et saa Cifas-merkkiä, sillä ei mielestäni ole juurikaan merkitystä.
CIFAS-merkintä on CIFASin (Credit Industry Fraud Avoidance System) tietoihisi lisäämä varoitus, jonka tarkoituksena on varoittaa rahoituslaitoksia sinuun liittyvistä mahdollisista petosriskeistä. Nämä merkinnät tallennetaan CIFASin kansalliseen petostietokantaan, ja ne voivat vaikuttaa kykyysi saada luottoa, lainoja tai avata uusia rahoitustilejä.
Automaattinen käännös:
pyne88
Anonymized913
Platina
Anonymized913
1 vuosi sitten
Jos sinulla on jo toinen tili auki, sulkisivatko he tämän pankin, jos saat CIFA-tilin avaamisen jälkeen?
Automaattinen käännös:
Anonymized1081
Timantti
pyne88
1 vuosi sitten
Mikä on Cifa-tussi?
What is a Cifa marker please??
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
se on mustan listan nimi, joka levitetään kaikkiin pankkeihin, mikä vaikeuttaa uuden pankkitilin avaamista tai luoton tai tilinylityksen hakemista.