Lähetin Chaselle tässä viestin: "Älä välitä kauppiaista, jotka eivät viitsi poistaa niitä." He kieltäytyivät, mutta tekivät sen heti tämän jälkeen.
Kaikki nämä lisättiin keskusteluun, mutta listauksen helpottamiseksi:
Mastercard odottaa minun yrittävän selvittää asian kauppiaan kanssa ja tuotteiden kuvausta. Huomioithan, että tililtäni nostetut rahat riittävät Mastercardille maksutapahtuman suorittamiseen.
Epine marketsphere - ohjelmistot/koodit ohjelmistoille, ehdot on jo lähetetty. Katso sähköposti, jossa ehdot palautuvat. Useita yrityksiä selvittää asia heidän ja Yobe Investmentsin kanssa, nämä yritykset ovat yhteydessä toisiinsa, koska kun tein toisen tilauksen Epinessä, nämä ilmestyivät tapahtumien yhteydessä. Jälleen useita sähköposteja ja joissa näytettiin, mitä oli ostettu. Mitään ei ole vastaanotettu.
Cryptoplaza - digitaalisen taiteen kuponkikoodit, ehdot lähetetty, joissa pyydetään ottamaan yhteyttä hyvitystä varten, mutta mitään ei koskaan saatu, tuotteet nyt eri/poistettu molemmilta heidän käyttämiltä verkkosivustoilta. Verkkosivuston sähköpostiosoite palautuu.
Trndbm - useita sivustoja linkitettynä näihin, sähköpostikoodeja kylpylä-/vartalonhoitotuotteille, mutta mitään ei kuulunut. Lähetin sähköpostia ja puhelinnumeroa, mutta puhelimessa ei sanottu mitään tekemistä niiden kanssa, ehdoissa mainittiin yhteystiedot ja hyvitys, mutta jälleenkään ei vastattu.
Muita huomioita - Näytöt ovat kaatuneet viime kuukausina kortti- tai puhelinyhteysongelman vuoksi, ja muutamat näytöt ovat näyttäneet saman. Tosiasia on, että mitään ei ole vastaanotettu ja se kuuluu Mastercardin ehtojen piiriin. FOS jopa toteaa, että jos takaisinperinnällä olisi hyvät mahdollisuudet onnistua, se tulisi periä tai pankki on vastuussa tässä tapauksessa yli 950 punnan kustannuksista. Olisin luullut, että pankki todisteideni ja ehtojeni avulla todella auttaisi sinua. On myös huomattava, että kauppias todennäköisesti vastaa, jos tavarat lähetetään ja vastaanotetaan (ne eivät ole), mutta tällä hetkellä ainoa tappiolla oleva olen minä.
Muita ongelmia - jatkuva katkaisu live-chatissa, vastoinkäymisten huomiotta jättäminen - nämä rahat pitäisi palauttaa minulle.
Lukuisat FOS:n ohjeet tapauksista, jotka pankkien odotetaan nostavan viipymättä esiin, jos järjestelmän säännöt täyttyvät. Minun mielestäni sillä on mahdollisuus menestyä, ja FOS:n mukaan kauppias voi joko hyväksyä tai haastaa sen. FOS toteaa myös, että pankin tehtävä ei ole päättää lopputuloksesta, koska se voi mennä niin pitkälle kuin on tarpeen välimiesmenettelyn kautta.
Joten näet huoleni siitä, ettet käsittele asioita ajoissa.
Asian korjaaminen - Riitautukset käsitellään viipymättä ottaen huomioon yllä olevan ja kaikki muut tiedot, väliaikainen hyvitys viivästysten vuoksi, 100 punnan korvaus taloudellisesta ja aineellisesta haitasta.