Selitäthän lisää! Luottokorttiyhtiö, kuten Mastercard?
Automaattinen käännös:
Johngesche
Pronssi
1 vuosi sitten
Sain 88 dollarin rekisteröitymisbonuksen ja voitin 113 000,00 dollaria. Kun menin noutamaan sitä, he antoivat minulle 15,00 dollaria ja sanoivat, että loput rahat oli menetetty.
Automaattinen käännös:
Johngesche
Pronssi
1 vuosi sitten
U88AUS oli sivusto, jota etsin. Sain bonuksen klo 22.59 ja menin noutamaan sen klo 1.40, ja se oli mennyt klo 3.00 mennessä. Olen työkyvyttömyyseläkkeen saaja.
Ei koskaan vammaisille eläkeläisille. Vain kaltaisillesi alhaisille.
Automaattinen käännös:
captainwaffle85
Pronssi
orangeworld
1 vuosi sitten
Ei koskaan vammaisille eläkeläisille. Vain kaltaisillesi alhaisille.
Never to pensioners with disabilities. Just to low lifers like yourself
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Okei, pyydän anteeksi, että loukkasin poikaystävääsi 🌈😝
Automaattinen käännös:
orangeworld
captainwaffle85
Hopea
captainwaffle85
1 vuosi sitten
Miksi olet homofobinen?
Automaattinen käännös:
Anonymized915
Johngesche
Hopea
Johngesche
1 vuosi sitten
Toivottavasti sait kuntoon.
Automaattinen käännös:
justiceForUs
Kulta
1 vuosi sitten
Onko kenelläkään tietoa epicskn:stä Watfordista tai CNPC:stä Varsovasta?
Automaattinen käännös:
Someone.Else
Lisamac
Timantti
Lisamac
1 vuosi sitten
Automaattinen käännös:
Anonymized881
daradda
Timantti
daradda
1 vuosi sitten
Trndbm - pankkini sanoi tämän olevan linkki yritykseen, jolle teimme lomakkeen. Chasen yhteystiedot ovat olleet virheellisiä aiemmin, joten lähetin sähköpostia, mutta en ole varma.
Automaattinen käännös:
daradda
Anonymized881
Platina
Anonymized881
1 vuosi sitten
Mielenkiintoista, jos näet lomakkeen lisäksi yhteydenottoja tuolta sivustolta, siellä on useita sähköposteja, ja pankki kertoo, että voit nostaa asian esiin? Olin rehellisesti sanottuna melkein varma, että tuolla sivustolla on vain vähän tekemistä tämän kanssa.. vaikka pankkini on luokitellut tapahtumat "vartalonhoidoksi".
Automaattinen käännös:
Anonymized881
daradda
Timantti
daradda
1 vuosi sitten
Tiedän, minulla on ollut tämä ennenkin heidän kanssaan. Luxemburgissa oli eräs yritys, ja sitten pankki väitti sen olevan ranskalainen autonkuljetusyritys, jolla ei ollut yhteyttä, joten en tiedä, googlettaako Chase sitä tai onko hänellä sitä edes tiedoissaan.
Lähetin heille sähköpostia, että on vielä 7–10 arkipäivän vaiheita ennen kuin he varsinaisesti kirjautuvat sisään, joten katsotaan.