Monzon ja Starlingin sulkeminen selittää kaiken, edes etäisesti "ovelaa". Olen pysyvästi kielletty Monzosta, koska työskentelin urakoitsijana ja kieltäydyin antamasta heille sopimustani SOW:lle.
Mitä tapahtui?? Koska tiliäni on rajoitettu ja tiliäni on tarkasteltu!!
Automaattinen käännös:
Stash9
pyne88
Hopea
pyne88
1 vuosi sitten
He lähettivät minulle viestin, jossa he sanoivat sulkevansa tilini, mutta eivät kertoneet miksi, mutta kun soitin, he sanoivat, että se johtui siitä, että esitin useita kiistoja saman kauppiaan suhteen.
Automaattinen käännös:
Muzto77
juaky24
Hopea
juaky24
1 vuosi sitten
Hei, sain yhden kolmesta tapahtumasta takaisin Gengurulta, mutta he eivät ole vastanneet sähköpostiini. Suoritin maksut 24. kesäkuuta. Katsotaan, myöntävätkö he lisää hyvityksiä. Kerro minulle, jos tarvitset sähköpostia.
Automaattinen käännös:
Muzto77
tunit222
Hopea
tunit222
1 vuosi sitten
Hei, onko sinulla CD Key Store Tallinnan ja Cracc Prahan yhteystietoja? Olen tehnyt paljon liiketoimia näiden jälleenmyyjien kautta. Cdkeys-sivusto ei ole verkossa. Kerro minulle, jos sinulla on tietoa. Kiitos.
Automaattinen käännös:
Muzto77
Apple1234
Hopea
Apple1234
1 vuosi sitten
Grottobooks ja helpersm ovat identtisiä jälleenmyyjiä eri nimillä ja niiden yhteysosoitteet ovat myös erilaiset. Sain aina samat sähköpostit samaan aikaan – vastauksena/palautena. Tein heidän kanssaan myös KYC-prosessin, mukaan lukien selfien jne., mutta en ole saanut hyvitystä toistaiseksi!
Automaattinen käännös:
juaky24
Muzto77
Kulta
Muzto77
1 vuosi sitten
Hei, kyllä, tarvitsen sähköpostiosoitteen. Voitko auttaa minua? Se on hieno uutinen. Toivottavasti sinulla on onnea muiden hyvitysten kanssa.