Monzon ja Starlingin sulkeminen selittää kaiken, edes etäisesti "ovelaa". Olen pysyvästi kielletty Monzosta, koska työskentelin urakoitsijana ja kieltäydyin antamasta heille sopimustani SOW:lle.
He lähettivät minulle viestin, jossa he sanoivat sulkevansa tilini, mutta eivät kertoneet miksi, mutta kun soitin, he sanoivat, että se johtui siitä, että esitin useita kiistoja saman kauppiaan suhteen.
Hei, sain yhden kolmesta tapahtumasta takaisin Gengurulta, mutta he eivät ole vastanneet sähköpostiini. Suoritin maksut 24. kesäkuuta. Katsotaan, myöntävätkö he lisää hyvityksiä. Kerro minulle, jos tarvitset sähköpostia.
Hei, onko sinulla CD Key Store Tallinnan ja Cracc Prahan yhteystietoja? Olen tehnyt paljon liiketoimia näiden jälleenmyyjien kautta. Cdkeys-sivusto ei ole verkossa. Kerro minulle, jos sinulla on tietoa. Kiitos.
Grottobooks ja helpersm ovat identtisiä jälleenmyyjiä eri nimillä ja niiden yhteysosoitteet ovat myös erilaiset. Sain aina samat sähköpostit samaan aikaan – vastauksena/palautena. Tein heidän kanssaan myös KYC-prosessin, mukaan lukien selfien jne., mutta en ole saanut hyvitystä toistaiseksi!