Voisitko lähettää viestin uudelleen, jonka kirjoitit vastauksena tiedottajalle. Minulla on samanlainen kysymys ja siitä olisi paljon apua. Kiitos
Automaattinen käännös:
skeptical26
Anonymized847
Hopea
Anonymized847
1 vuosi sitten
Miten saan heiltä hyvityksen? Minulla ei ole edes tiliä heidän kanssaan, mutta olen laskuttanut minua
Automaattinen käännös:
babsbh
xbigguyxxx
Kulta
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Oletko jo ottanut yhteyttä pankkiin, Paul? Odotin 30 päivää ja otin heihin yhteyttä saadakseni ei - se ei ole aina hyvä merkki - Odotan tällä hetkellä vastausta nyt esitettyyn valitukseen - pitäisi saada vastaus 9. huhtikuuta mennessä
Automaattinen käännös:
t99472znz9
AB3S96
Hopea
AB3S96
1 vuosi sitten
Voitko lähettää sen myös minulle
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
babsbh
Timantti
babsbh
1 vuosi sitten
Hei ei, ei vielä, se on vain juuri kulunut 30 päivää liian aikaisin aiempien kokemusten perusteella, mutta muutama päivä määräajan jälkeen he selvittävät asian, mutta asiassasi kuulostaa jotain pahalta aina kun menetin pankki kirjoitti ja kertoi minulle heti, että he olivat hävinneet, yksi kerta oli noin 10-14 päivän kuluttua
Muokattu
Automaattinen käännös:
cyoca2
Kulta
1 vuosi sitten
7 päivää takaisinperinnän päättymispäivästä.
mitkä mahdollisuudet heillä on nyt palata?
Automaattinen käännös:
babsbh
xbigguyxxx
Kulta
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Sain kirjeen noin viikko 30 päivän jälkeen - mutta tiesin jo vastauksen, koska soitin 31. päivän pankkiin 🙈 sikäli kuin näen, vaikka kauppias ei lähettänyt pankille uutta tietoa ennakkoarbista - mutta pankkini kuitenkin hylkäsi sen, joten odotan, että pankki näyttää minulle mitä kauppias lähetti takaisin ennakkoarbista ja minä
Automaattinen käännös:
Apple1234
Kulta
1 vuosi sitten
Hei kaikki!
Tietääkö kukaan mitään aiheesta:
- H.Pierson Associates IKOYI
- XPOWERSLIDE TALLINNA
Löydän niistä perustiedot, he eivät näytä vastaavan. Mietin, onko jollain tapaa kaivella syvemmälle saadakseen vähän lisätietoja.
Arvostaisin sitä todella.❤️🙏
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
babsbh
Timantti
babsbh
1 vuosi sitten
Ok outo se on tarkoitettu Mastercard tai Visa, joka päättää ei pankkisi! on mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu!
Automaattinen käännös:
cyoca2
Kulta
1 vuosi sitten
kuinka myöhään kauppiaat voivat riitauttaa maksun? Tai millaisia kokemuksia kenelläkään on 7 päivää odottamisesta, jos minun olisi pitänyt kuulla jotain tähän mennessä?
Automaattinen käännös:
Anonymized1159
Platina
1 vuosi sitten
Hei
Halusin vain kertoa toiminnastani, koska olen ollut hiljaa täällä.
Olen ottanut yhteyttä useisiin toimittajiin Isossa-Britanniassa tuodakseni tämän asian esiin. Se tarvitsee laajaa kattavuutta tavalla tai toisella, jotta kaikki hyötyisivät. On hyvä, että ihmiset saavat hyvityksiä, mutta saman kortinmyöntäjän pankkeja käsitellään eri tavalla, eikä se ole hyvä.
fintelegram on myös julkaissut artikkelin tästä yksityiskohtaisemmin. Ole hyvä ja lue, ja kehotan ketään jakamaan tietoja, jos he tuntevat olonsa mukavaksi. Ilmoitan tiedot anonyymisti ja tämä taataan koko ajan
Kokemukseni mukaan sanoisin, että olet voittanut heidät 100%:sti
Automaattinen käännös:
Whoknew123
Pronssi
1 vuosi sitten
Onko kenelläkään tietoa
Vrttxt
Virtuosotxt
Kiitos
Automaattinen käännös:
babsbh
xbigguyxxx
Kulta
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Kyllä, olen pyytänyt heiltä kaikki GDPR-tietoni nähdäkseni, mitä tarkalleen tapahtui pre-arb-jutuille - koska he hylkäsivät sen - he lähettivät juuri täsmälleen samat kauppiastiedot ja sain vaikutelman, että kauppiaan täytyi tulla takaisin uusilla tiedoilla, jotta pre arb hylättäisiin uudelleen - joten olen valituksen auki joka tapauksessa.
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Timantti
1 vuosi sitten
Pankkini tulevat takaisin, minulla ei ole tarpeeksi todisteita, joten luulen, että se on tien loppu, nyt olen linnoittanut niin paljon kuin voin vain olla kiinnostunut!! Onko kukaan onnistunut saamaan payopille hyvityksen?
Automaattinen käännös:
babsbh
cyoca2
Kulta
cyoca2
1 vuosi sitten
Omani hylättiin päivänä 28
Automaattinen käännös:
ajb4
AB3S96
Hopea
AB3S96
1 vuosi sitten
Hei
Minulla on samanlainen kysymys, voisitko jakaa viestin kanssani uudelleen. Kiitos
Automaattinen käännös:
cyoca2
babsbh
Kulta
babsbh
1 vuosi sitten
Toivottavasti ei sitten hylätty. Päättymispäivä lähestyy