Luulen niin! Jätän sen ensi viikkoon ja jatkan sen liian aikaisen lupaavan näköisenä!
Automaattinen käännös:
Anonymized916
xbigguyxxx
Timantti
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Kyllä, voin olla samaa mieltä. Hyvitykseni saapuivat melko nopeasti määräajan jälkeen, ehkä koska en kiusannut niitä liikaa, haha
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Anonymized916
Timantti
Anonymized916
1 vuosi sitten
Kyllä, uskon, että jatkuva jahtaaminen voi toimia sinua vastaan, jolloin sinusta tulee pankin tuholainen ja se auttaa roistoja, kun pankki lähettää heille jahtaajan!
Automaattinen käännös:
Kottig
Kulta
1 vuosi sitten
Tietääkö kukaan kuka on "kaupunkitoimistoni"?
Mdts London lausunnosta.
Automaattinen käännös:
Materialgirl84
Kottig
Timantti
Kottig
1 vuosi sitten
Tätäkin etsitään
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Materialgirl84
Timantti
Materialgirl84
1 vuosi sitten
Hei, kysyikö tapahtumissasi oleva nimi "WEBMOSAC" vain?
Automaattinen käännös:
t99472znz9
Hopea
1 vuosi sitten
Hei kaikille,
Onko kenelläkään tietoa aiheesta:
LPS_skinuni
DIGICS2
SparkSolutions
Esseen kirjoittaminen
Olisin erittäin kiitollinen 😊
Automaattinen käännös:
Materialgirl84
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Kenelle? Sitä ei ole ollut missään kaupassa
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Materialgirl84
Timantti
Materialgirl84
1 vuosi sitten
varten (designhuntco.com)
Automaattinen käännös:
Materialgirl84
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Ei oli wbmsc
Automaattinen käännös:
Materialgirl84
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Vaihdettiin sitten sovelluksessani freshbetiin
Automaattinen käännös:
Gamblur
Platina
1 vuosi sitten
Joten tapaukseni on määrätty sovittelijaksi oikeusasiamiehen kanssa, vaikka ilmeisesti oli 6 kuukauden ruuhka. Huolestuttavaa on kuitenkin se, että minua auttava Claims Management Company välitti sovittelijan kysymykset minun vastattavaksi ja se on sävyltään erittäin syyttävä.
Minulta kysytään, onko kyseessä "todella" huijaus vai vain rahan menetys, kuinka löysin niin "epäselvän" verkkosivuston ja rahalähteeni. Minusta tuntuu, että olen tässä epäilty, enkä tämän sääntelemättömän huijaussivuston tai huolimattoman Revolutin uhri, joka antoi minun menettää 20 000 muutamassa tunnissa ja vain vaivata bot-vastauksia ja valehtelee heidän yrityksistään saada takaisin pankkisiirtoni Curacaon sivustolle.
Jos joku haluaa selventää, onko tämä kyselyn sävy normaalia FOS:lta ja jos sinulla on ollut samanlaisia kokemuksia, olisin kiitollinen kuulemaan ajatuksesi.
Automaattinen käännös:
Helpfulinfo
Gamblur
Kulta
Gamblur
1 vuosi sitten
Rahoitusala rahoittaa FOS:ää, vaikka se ei koskaan voi olla todella puolueeton. Todiste tästä on niiden vuosittaiset tilastot, joissa suurin osa tapauksista löytyy joka vuosi pankkien hyväksi. He eivät aio purra kättä, joka ruokkii heitä. Heidän silmissään olet syyllinen, kunnes voit todistaa olevasi syytön, et päinvastoin.
Automaattinen käännös:
Gamblur
Helpfulinfo
Platina
Helpfulinfo
1 vuosi sitten
Osa minusta pohtii, hylätänkö valituksen, koska olen huolissani, jos sanon, että varojen lähde oli raha, jonka sukulainen lainasi minulle talletusta varten, ja olen pelannut, että he yrittävät saada minut siitä?
Kiitos paljon, se on suuri apu ja arvostan aikaasi, ne olivat enimmäkseen pankkisiirtoja, mutta käytän sanamuotoa muiden mainitsemiesi seikkojen ympärille Visa/Mastercard-sääntöjen ulkopuolella.
Automaattinen käännös:
Dustyd
Platina
1 vuosi sitten
Jokainen löytää yhteyssähköpostiosoitteen cyber*playlle ja onlinedg:lle
Toivottavasti sinulla oli tarpeeksi aikaa käyttää (kopioida) mainitsemani, jos et, voit jakaa sähköpostisi, jotta voin ottaa sinuun suoraan yhteyttä. Viesti jouduin poistamaan laillisista syistä tai muiden väärinkäytösten estämiseksi, koska näet joka tapauksessa, se on erilainen ja täysin eri menettelytasolla, enkä voi neuvoa hakemaan tapausta tietyissä olosuhteissa, jos henkilö on jo vaatinut tai puhunut pankin kanssa jotain muuta.