Joka tapauksessa olen käyttänyt Cifoja syyttääkseni typeristä toimistani tähän mennessä.
Tässä vaiheessa voin vain lähettää Modulrille viimeisen viestin ja pyytää heitä neuvottelemaan sovintoratkaisusta minun ja santedan välillä (koska he ovat ainoita, jotka vastaavat) ja katsotaan mitä saamme.
En tiedä, onko tämä liian ankara, mutta haluan vain Santedan polttavan. Luulen, että Andreas on myös pedo:
Lisään sen, mitä sanoin aiemmin, sekä jotain seuraavanlaista:
FOS:n kanssa. Lisäksi minulla on pääsy ohjelmistoon, jonka avulla voin saada jokaisen työntekijän sähköpostiosoitteen. Varmistan, että tämä luonnos tavoittaa kaikki keskeiset päätöksentekijät FOS:ssa, Action Fraudissa, Modulr FS:ssä ja FCA:ssa valottaakseni tätä Modulrin toimintaa rahoittavaa petollista järjestelmää.
Lisäksi kerron totuuden jokaisen Modulr FS:n asiakkaan ja kilpailijan kanssa, joita kartoitan LinkedIn Sales Navigatorin kautta, mukaan lukien Frog Capital, Cledara, Soar.tech, Hodge.bank, Teya, Nebeus, Rvvup ja muut. Tavoitteeni on tuoda esiin systeemisiä vikoja, jotka jatkavat tällaista väärinkäyttöä ja vahingoittavat FCA-asetuksenne eheyttä.
Automaattinen käännös: