En usko, että se on ZPDG tbh, Zpdg:ssä ei ole kirjaimellisesti mitään missään
Automaattinen käännös:
Bollee
Ldiamond23
Hopea
Ldiamond23
1 vuosi sitten
Mastertoolsmania.au on mitä etsit. He eivät myöskään vastaa.
Automaattinen käännös:
Ldiamond23
Bollee
Platina
Bollee
1 vuosi sitten
Kiitos!!!
Automaattinen käännös:
Anonymized825
n4t7wsrz2w
Timantti
n4t7wsrz2w
1 vuosi sitten
Hankala asia - Luulen, että useimmat FOS-tapaukset johtuvat siitä, että pankit eivät nosta niitä, kun taas ne näyttävät olevan halukkaita nostamaan saamatta jääneiden tavaroiden perusteella. En ole varma, että olen nähnyt monia FOS-tapauksia, joissa ne on otettu esille, mutta sitten kauppias kiisti ne, olen varma, että niitä tulee lopulta.
He hylkäsivät ensimmäisen valituksen. Sain tänään saman vastauksen samaan, vaikka jahtasin toista valitusta neljästä muusta, joten se oli vitsi! he myös sanovat nyt, että olin sanonut, että joku alle 18-vuotias oli käyttänyt korttiani, mikä on hölynpölyä, en ole koskaan sanonut niin!
Muokattu
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
n4t7wsrz2w
Timantti
n4t7wsrz2w
1 vuosi sitten
Sain kaikki korotetut Mastercard-korttini väärin kaksi viikkoa sitten
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Timantti
1 vuosi sitten
Minussa huvittavaa on se, että he ovat satunnaisesti palauttaneet 15 punnan, mutta muille 50/100 puntaa ei ole vielä tehty mitään, katsotaan, onko se kuluja vai ovatko he valmiita valehtelemaan joillekin, mutta eivät toisille. .
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Ei näytä olevan tiettyä sääntöä, vain sinun onnesi pankin sympaattisuudesta sinua kohtaan, jotkut näyttävät olevan julmia
Automaattinen käännös:
Anonymized825
xbigguyxxx
Timantti
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Chase ei ole hieno, kuten olen aiemmin todennut. Barclays oli kunnossa valituksen ja sen jälkeen, kun huomasin, että minulla on peliriippuvuus. Kauppiaat näyttävät osuman ja kaipaavat myös, palauttavatko he rahat suoraan vai kilpailevatko he.