Kyllä, erittäin outo asia on, että pankki kertoi minulle, että he siirtävät rikolliset nopeasti ja ottavat rahat ja lopettavat toimintansa ja tekevät varojen takaisinmaksun vaikeaksi
Automaattinen käännös:
Educated_ant
Hopea
1 vuosi sitten
Mitä tulee GDPR-pyyntöihin, onko se sama kuin SAR-pyyntö? Ja kuka on viime kädessä viranomainen yrityksille, jotka eivät noudata tällaisia pyyntöjä, kun ne ovat sääntelemättömiä ja offshore-yrityksiä? Kuten Curacaossa, onko edelleen iso juttu, jos yritys ei noudata niitä?
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
DynamoHarry
1 vuosi sitten
Kun etsin SmPay*PF Magincia Yahoo.comista, saan tämän:
https://toolshaven.co.uk
Mitä mieltä olette? Voisiko se olla oikein?
When I look for SmPay*PF Maginc on Yahoo.com I get this:
https://toolshaven.co.uk
What do you think? Could it be right?
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Mielenkiintoista, tuo sivusto ilmestyi jokin aika sitten minulle toista kauppaa varten! En tosin muista kumpi, ennen kuin Magincista tuli yksi näistä kauppiaista 🤷♂️🤷♂️
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
Sutton
1 vuosi sitten
minä
piti jahtaa, mutta sai täyden hyvityksen
Info@skinsonly.co.uk
info@smartpayments.ee
had to chase but got a full refund
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Kuinka kauan tämä oli? Liittyvätkö molemmat siellä olevat yritykset SMPAYPF-tapahtumiin? Smart Payments on ehdottomasti SMPay, tiesi, että aikoja sitten he eivät vain koskaan vastanneet!
Sanottiinko siinä Cloud Smart Hosty vai oliko se Al_Logo_Creator?
Automaattinen käännös:
craigtay9989
Ashbee
Hopea
Ashbee
1 vuosi sitten
Ownrille käytin sähköpostia
Ja cloud smartissa käytät oikeaa sähköpostiosoitetta en koskaan saanut heiltä vastausta, rahat palautettiin heti, joten olin onnekas heidän kanssaan sen äänien perusteella
Automaattinen käännös:
craigtay9989
DynamoHarry
Hopea
DynamoHarry
1 vuosi sitten
Hyvityksissä se oli Cloud Smart Hosty
koska se ei ollut vastannut sähköpostiini, olin yllättynyt nähdessäni rahat takaisin ja niin nopeasti
Isoimmat tulevat ovat canapay 6k+ redwerkonline 4k ja zpdg 3k
Ei löydy sähköposteja kahdelta viimeiseltä, joka puhui canapaylle
Sama minulle, ajattelin, että nämä olivat hienoja aloittaa ja sattumalta törmäsin tälle foorumille, luin kaikki kommentteihin sivulta yksi ja keräsin nyt mahdollisimman paljon tietoa muilta jäseniltä tänne ja aloitin oman toimintani, en koskaan enää mene näihin huijarit todella avasivat silmäni
Pankkini on toiminut loistavasti myös sen vuoksi, että minulla on kaikki lohkot korteilla ja olen ottanut huomioon sen, mitä luulin rahapelaamiseksi, ja olen sanonut rehellisesti, että heidän pitäisi pystyä auttamaan, koska he ovat käyttäneet vääriä koodauksia ohittaakseen lohkoni, joita minulla on ollut vuoden alusta lähtien. 2024
Joten istun nyt ja odotan ja toivon hyviä uutisia tulevina viikkoina, jotta voin nauttia joulusta
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
DynamoHarry
1 vuosi sitten
Tiedämme siis.
SmPay*Maginc
SmPay*Gamingstore
= ToolsHaven
= https://smartpayments.ee/
Yritin lähettää sähköpostia molemmille, ei vastausta eikä hyvitystä.
Byte News jäljellä...
So then we know.
SmPay*Maginc
SmPay*Gamingstore
= ToolsHaven
= https://smartpayments.ee/
Tried to Email both, no anwser and no refund.
Byte News left...
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Olen lähettänyt sähköpostia osoitteeseen smartpayments.ee kaveri, ja minulla on CC:n joukosta viranomaisia ja kuluttajia EU:sta, Virosta, rahanpesusta jne.
He eivät vastanneet sähköposteihini kesäkuussa, joten näytin myös sen! Luulen, että saan vastauksen nyt 🤣
Kyllä, oli tyhmää ajatella, että nämä olisivat koskaan yhtä hyviä kuin Yhdistyneen kuningaskunnan pankit, joiden vuoksi käytän pelejä, ja kyllä, jotkut pankit haluavat auttaa joitain, jotka eivät halua myöntää, että nämä huijarit ovat ohittaneet järjestelmät erilaisilla koodeilla saadakseen rahaa
kuten pankkini sanoo, että kaikki maailman uhkapelit eivät olisi pysäyttäneet näitä huijareita ollenkaan
Toivon, että kaikki saavat rahat takaisin ja se olisi viimeinen kerta, kun käytän näitä sivustoja uudelleen. Nyt toivon, että pääsen tämän jälkeen toiseen riippuvuuteeni ja pääsen nauttimaan siitä enemmän auringonpaisteessa, joka on golf 🙂