Haluan siis todella auttaa ihmisiä menestymään takaisinperinnöissä, koska VIHAAN uhkapelialaa. Olen kuitenkin seurannut tätä säiettä kuukausia ja näen, kuinka neuvoja ja malleja vain käytetään väärin ja pilaavat useiden ihmisten mahdollisuudet menestyä, koska ihmiset käyttävät vain samoja eivätkä säädä niitä.
Olen nyt onnistunut kaikissa pankeissani esittämissäni takaisinperinnöissä. Voin tapauksestasi riippuen ehkä auttaa, mutta koska olen peliriippuvainen ja minulla on 200 000 euron velkoja, haluaisin palkinnon, jos onnistut.
Jokainen, joka haluaa kokeilla, voi ottaa minuun yhteyttä Discordissa, katso käyttäjänimi edellisestä kommentista.
En usko, että voin auttaa takaisinperinnöissä, jotka on jo nostettu ja hylätty pankissasi. Ihannetapauksessa tilanteesi on:
-Suuremmat summat ovat samat kauppiaan nimet
-Ei vanhempi kuin 120 päivää
-Ei ole jo käsitelty pankissasi
Olen kotoisin Ruotsista, joten en ole varma, olisiko menetelmäni yhtä onnistunut muiden maiden pankeille.
Annan ilmaisen "arvioinnin" siitä, jos uskon, että sinulla on tapaus. Jos haluat jatkaa, otan pienen 50 euron maksun opastaakseni miksi sinun pitäisi valita, mitä sinun pitäisi kirjoittaa jne. Summasta ja monimutkaisuudesta riippuen voimme keskustella "palkinnon" koosta, jos onnistut takaisinveloiteesi.
Kaikki perustuu luottamukseen, koska en voi koskaan pakottaa sinua todella hallitsemaan onnistumistasi tai pakottaa sinua maksamaan minulle.
Sinun tulee myös olla tietoinen siitä, että tällä alueella on hyvin vähän laillista ohjeistusta, eri pankit näyttävät käsittelevän sitä eri tavoin ja että on riski, että sinua itseään voidaan pitää petoksen tekijänä.