Miten kirjoitat valituksesi? Voitko antaa esimerkin?
Automaattinen käännös:
susu
Cocohibs1
Pronssi
Cocohibs1
2 tuntia sitten
Ole hyvä ja lähetä valituksesi.
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Thomas-091
Timantti
Thomas-091
2 tuntia sitten
Mitäs sanoit sitten, kiitos??
Automaattinen käännös:
Thomas-091
Kulta
Pyne1688
2 tuntia sitten
Mitäs sanoit sitten, kiitos??
What did you say to then please??
Automaattinen käännös:
2 tuntia sitten
Kenelle?
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Thomas-091
Timantti
Thomas-091
2 tuntia sitten
Clarfin-tuki
Automaattinen käännös:
Thomas-091
Kulta
Pyne1688
2 tuntia sitten
Clarfin-tuki
Clarfin support
Automaattinen käännös:
2 tuntia sitten
Käy osoitteessa https://claricfinhelp.com/ ja täytä kaikki tiedot. Lähetä myös sähköpostia osoitteeseen support@claricfinhelp.com Varmista, että teet kaiken oikein ensimmäisellä kerralla nopeuttaaksesi asioita. Toimita virallinen tiliote PDF-muodossa ja kerro heille, ettet ole koskaan kuullut heistä etkä ole tehnyt näitä tapahtumia ja että otat viranomaiset mukaan, jos he eivät palauta kaikkia rahojasi. Toimita kuvakaappauksia pankista. Anna käytetyn kortin kuusi ensimmäistä ja neljä viimeistä numeroa. He ovat melko nopeita. Kopioi ja liitä lähettämäsi sähköposti ja lähetä se joka päivä, kunnes he vastaavat.
Automaattinen käännös:
LP2710
Lisa2
Platina
Lisa2
2 tuntia sitten
Yritetään löytää kauppias
Automaattinen käännös:
Vss18
Kulta
2 tuntia sitten
Hei,
Voiko joku auttaa minua
FCDIG
Insights UK
Buddy*skinit
PrettyLittleThing
Ecoski
Arushapp
Pieni
cognitum-ratkaisut
neodot
Nilaqua
Sk:ns-klinikat
Tunteeko kukaan näitä jälleenmyyjiä?
Automaattinen käännös:
Vss18
Kulta
2 tuntia sitten
Voisitko auttaa minua tämän jälleenmyyjän kanssa?
sosiaalinenCking
pnsknb
Piqk*roamready
Kiitos
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Sarah222
Timantti
Sarah222
1 tunti sitten
Hei Sara,
Mitkä olivat kauppiaiden nimet, jos saan kysyä?
Automaattinen käännös:
portersv
LP2710
Pronssi
LP2710
50 minuuttia sitten
Jos kaikki nämä kauppiaat ovat yhteydessä XPateen, onko realistisesti mahdollista saada heiltä hyvityksiä?
Täällä on aika monta viestiä, joissa sanotaan, että XPate ei usein vastaa eikä myönnä hyvityksiä suoraan, joten mietin, onko kukaan todella onnistunut saamaan varoja takaisin Lesskiltä, Zenskiltä, Temdotilta, Quedotilta tai Quecs2:lta.
Automaattinen käännös:
portersv
Vss18
Pronssi
Vss18
48 minuuttia sitten
Etsin myös pnsknb:tä, mutta en ole toistaiseksi löytänyt mitään hyödyllistä tietoa.
Automaattinen käännös:
Lottie48
Timantti
35 minuuttia sitten
Tietääkö kukaan, keitä Hilaqua London on? Olen nähnyt muutaman kysyvän, mutta se ei näy hakukentässä. Se on yksi harvoista jäljellä olevista, joita vielä etsin viime vuoden tapahtumista.
En voi laittaa tähän nimiä, mutta voin myös vahvistaa, että jos olet jäljittänyt talletukset kyproslaisille maksuagenteille, mutta en saa suoria yhteystietoja, kannattaa ottaa yhteyttä yrityksiin, jotka on merkitty heidän yhtiösihteerikseen. Olen onnistunut saamaan muutamia hyvityksiä tällä menetelmällä.
Automaattinen käännös:
Sarah222
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
5 minuuttia sitten
Hei, tarkoitatko Walletto-kauppiaita? He ovat GMSKIS, BTGLDE, OWNRWALLET, REALMTIX, BITSENT, EXCURR, CRYPTOYEAH ja RTNKS.
Olen keskustellut heidän kanssaan näistä asioista edestakaisin, koska he aluksi sanoivat, ettei heillä ole enää suhdetta useimpiin kauppiaisiin, mutta purin hammasta ja otin Liettuan pankin mukaan. Joten neuvottelemme parhaillaan. Päivitän tietoa, kun saan tuloksen! Nopeita voittoja ei ole saatavilla tässä asiassa.