Päivitys edistymisestä.
Revolutin viimeiset takaisinperinnät onnistuivat tänä aamuna (odotettua aikaisemmin). Tämä tarkoittaa, että kaikki takaisinperinnät, joista keskustelemani asiakaspalvelija oli tehnyt useita pyyntöjä, on nyt käsitelty ja hyvitykset on käsitelty. Kauppiaat, joiden kanssa olen onnistunut Revolutin kautta, ovat:
Solarbee
Betterhash/Betterhash.io
Pixelm
Rvora
Gmskis
Walletto-valitukseeni he ovat vastanneet, ettei heillä ole yhteistyötä viiden seitsemästä tunnistetusta kauppiaasta kanssa. He eivät myöskään ole tunnistaneet DSAR:ssa mainittuja tapahtumia (katso kuva 🤨). Kahdelta, joiden kanssa heillä on edelleen yhteistyötä, on pyydetty hyvitystä. Olen riitauttanut ongelmat muiden viiden kanssa ja olen valmis menemään Liettuan pankkiin tarvittaessa.
Pidän tämän ketjun ajan tasalla.
Kun olen saanut Walletto-valituksen täytettyä, teen foorumille postauksen, jossa on kaikki eri polkuihin käyttämäni mallit siinä toivossa, että se auttaa muita jollain tavalla.
Tähän mennessä olen onnistunut saamaan takaisin noin 30 000 puntaa, josta Walletto-valituksessa on 22 000 puntaa. Olen tehnyt tätä kesäkuusta lähtien, joten se ei ole ollut helppo tai nopea prosessi.
Automaattinen käännös: