Hei Loo, olen pahoillani Chaselle, mutta arvostaisin todella apuasi Velobetin hyvityksen saamiseksi - Kävin keskustelussasi, mutta se on kaikki poistettu, joten en näe, mitä sanoit heille.
@admin - voidaanko tämä henkilö poistaa? Hän vain tuntuu pyörivän ympäriinsä ja heittelevän naurettavia kommentteja.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Ghtdt
Timantti
Ghtdt
6 kuukautta sitten
Hei, tein juuri varmennuksen heidän kanssaan, kysyvätkö he jotain muuta? Entä mitä transaktioiden nimiä heidän kauttaan on tehty?
Automaattinen käännös:
Fire4ice
Kulta
6 kuukautta sitten
Tietääkö kukaan keitä Protrx on, en löydä mitään tästä ketjusta.
Automaattinen käännös:
Romi
Community & Complaints Administrator
LizzieCG
6 kuukautta sitten
@admin - voidaanko tämä henkilö poistaa? Hän vain tuntuu pyörivän ympäriinsä ja heittelevän naurettavia kommentteja.
@admin - can we remove this person? They just seem to be going around making ridiculous comments.
Automaattinen käännös:
6 kuukautta sitten
Kiitos tiedoista. Olemme jo poistaneet joitakin tämän käyttäjän kommentteja, jotka ovat pelkkää syytöstä.
Automaattinen käännös:
Foreverwinningx
Majdkdl
Hopea
Majdkdl
6 kuukautta sitten
Eli minulla ei ole mitään mahdollisuuksia ja minun täytyy mennä pankkini kautta?
Automaattinen käännös:
Foreverwinningx
Majdkdl
Hopea
Majdkdl
6 kuukautta sitten
Mitä minun pitäisi sanoa heille, kun lähetän heille sähköpostia?
Automaattinen käännös:
Fire4ice
Kulta
Fire4ice
6 kuukautta sitten
Tietääkö kukaan keitä Protrx on, en löydä mitään tästä ketjusta.
Anyone know who Protrx are, can't find anything on thread
Automaattinen käännös:
6 kuukautta sitten
Kukaan?
Automaattinen käännös:
Majdkdl
Foreverwinningx
Platina
Foreverwinningx
6 kuukautta sitten
joo, NatWest nosti takaisinperintöjä puolestani
Automaattinen käännös:
Foreverwinningx
Majdkdl
Hopea
Majdkdl
6 kuukautta sitten
Tililläni on ainakin 5–10 Coinpacto-maksua. Varmasti he kyseenalaistavat, miksi jatkoin maksujen tekemistä, jos en saanut alun perinkään tavaroita ja palveluita? Mitä minun pitäisi sanoa?