Heillä on ehdottomasti Pathskier allaan, mutta he sanoivat löytäneensä lisää, mutta kauppiaat eivät ole enää heidän kanssaan?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
keejan
Timantti
keejan
1 kuukausi sitten
En ole rehellisesti sanottuna 100% varma kauppiaista, joita minulla on. Ihmiset ovat maininneet dtvlt:n ja k4you:n, mutta en ole 100% varma.
Automaattinen käännös:
Wefokadd
Nic24
Pronssi
Nic24
1 kuukausi sitten
Muistaakseni he hoitivat palautukset K4you’n kautta. Onko kuulunut mitään uutta?
Automaattinen käännös:
mulattis
tharm
Platina
tharm
1 kuukausi sitten
Löysitkö tietoa Saalesta?
Automaattinen käännös:
Buttyboii28
Foxtrot90
Hopea
Foxtrot90
1 kuukausi sitten
He ovat vastanneet minulle, etten ole koskaan tehnyt mitään maksutapahtumia Playspectrin kautta. Mitä sanoit heille Miraista, kun he kiistävät olevansa Miraita?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Buttyboii28
Timantti
Buttyboii28
1 kuukausi sitten
Jatkoin vain painostamista.
Sinun on hankittava pankistasi mahdollisimman paljon tietoja ja kysyttävä kuka maksun käsitteli.
Automaattinen käännös:
mulattis
Kelly1234
Platina
Kelly1234
1 kuukausi sitten
Voisitko Kelly auttaa minua MPM-rampin kanssa?
Automaattinen käännös:
Buttyboii28
Danixxx
Hopea
Danixxx
1 kuukausi sitten
Voitko auttaa minuakin, Dani? Minulla on vaikeuksia päästä heidän luokseen, eikä pankistani ole apua.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Buttyboii28
Timantti
Buttyboii28
1 kuukausi sitten
Jos he kieltävät sen, luulen, että ihmisten on vaikea auttaa sinua.
Saadaksesi tiedot pankistasi, sinun on löydettävä maksupalveluntarjoaja. Mene suoraan pankkiisi.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Timantti
1 kuukausi sitten
Tietääkö kukaan mitään maksupalveluntarjoajasta nimeltä LX Rocks? En löydä heistä mitään tietoa.
Automaattinen käännös:
Buttyboii28
Foxtrot90
Hopea
Foxtrot90
1 kuukausi sitten
Yritin, mutta Lloyds sanoi, ettei voi antaa minulle mitään tietoja yrityksestä, koska maksu oli minun valtuuttamani.
Automaattinen käännös:
DjumK
mulattis
Kulta
mulattis
1 kuukausi sitten
Hei. Kokemukseni mukaan Walleto ei vaikuta halukkaalta ratkaisemaan riitoja suoraan tai myöntämään vapaaehtoisia hyvityksiä. Minun tapauksessani ainoa realistinen tapa yrittää saada varat takaisin oli tehdä takaisinveloitus pankilleni.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
1 kuukausi sitten
Hei. Haluaisin tietää, onko kukaan onnistunut Xpaten kanssa. Onko kukaan onnistunut saamaan rahojaan takaisin joko hyvityksenä tai takaisinveloituksena?
Automaattinen käännös:
Romeo87
Lisa2
Timantti
Lisa2
1 kuukausi sitten
Viimeiset 30 sivua sisältävät paljon tietoa tästä! Luetko tätä edes?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Timantti
1 kuukausi sitten
Joten chswapper on palauttanut rahani takaisinmaksujen kautta. Luulen, että Wanderlust auttoi tässä, joten kiitos vielä kerran.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Buttyboii28
Timantti
Buttyboii28
1 kuukausi sitten
Oletko ylittänyt takaisinperintärajan tapahtumien osalta?
Automaattinen käännös:
Buttyboii28
Foxtrot90
Hopea
Foxtrot90
1 kuukausi sitten
En, mutta en halua pilata suhdettani pankkiin lähettämällä paljon takaisinperintöjä
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Buttyboii28
Timantti
Buttyboii28
1 kuukausi sitten
Keskustele heidän kanssaan, selitä tilanne ja pyydä heitä nostamaan ne puolestasi. Myynnin harhaanjohtaminen
Automaattinen käännös:
mulattis
DjumK
Platina
DjumK
1 kuukausi sitten
Mutta kauppiaani ei taida olla walleton alaisuudessa...