Hei kaikki, Mietin vain, miten pyytäisin hyvitystä ja vahingoittaisiko se luottotietojani, jos luottokortteja on käytetty ja yritän saada tappioita takaisin niiden kautta? Olen ollut todella pimeässä paikassa, mutta (toivottavasti) nyt peliriippuvuudestani. Pääriidan aiheeni on WINBEAST-nimisen verkkosivuston kanssa. Älkää kukaan käyttäkö tätä sivustoa. Olen pyytänyt tilini sulkemista yli 10 kertaa ja jopa kertonut heille, että olen riippuvainen ja todella pimeässä paikassa (kerroin miltä minusta tuntuu). Vastaukseksi sain vain "anteeksi, että sinusta tuntuu siltä, tässä on bonus, joten voit jatkaa pelaamista meillä". He myös sanoivat, etteivät voi sulkea tiliäni, vaikka sanoivat voivansa ja että VIP-managerini voi. Olen kokeillut kaikkea, mutta lopulta halusin loppui hävittyäni tuhansia ja oltuani todella huonossa kunnossa muutaman viikon ajan. Joten tämän kontekstin ja sen tosiasian vuoksi, että he eivät toimi laillisesti Isossa-Britanniassa eivätkä edes missään muualla ilman näitä toimenpiteitä, luuletteko, että minulla on mahdollisuutta saada hyvitystä luottokorttieni kautta, ja vaikuttaisiko tämä luottotietoihini?
Automaattinen käännös: