Hyvää huomenta, etsin lisätietoja K2P:n, MARGINin, PLAYT:n ja SKILLZFUNin väärinkoodauksesta.
Automaattinen käännös:
johnmaddisonn1
Kulta
4 kuukautta sitten
Tietääkö kukaan kuka on xpate, k2p, p2p walleto, PLAY2GO ja SKILLZFUN?
Automaattinen käännös:
Holland90
Hopea
4 kuukautta sitten
Hyvää huomenta, kaikki jotka etsivät tietoa https://digial.pics ja https://pixforge.shop -sivustoista. Arvostamme apuanne!
Automaattinen käännös:
OlgaPola
Nic24
Hopea
Nic24
4 kuukautta sitten
Hei Nick, oletko saanut hyvityksen DigitalTechiltä? Jos olet, voisitko kertoa kenelle lähetit sähköpostia? Kiitos etukäteen.
Automaattinen käännös:
BlogerOneG1
Romeo87
Pronssi
Romeo87
4 kuukautta sitten
Hmmmm… Okei homo
Automaattinen käännös:
Nic24
OlgaPola
Hopea
OlgaPola
4 kuukautta sitten
Hei, valitettavasti en ole löytänyt mitään.
Automaattinen käännös:
Tomell1234
Pronssi
4 kuukautta sitten
Voisiko joku auttaa? Etsin apua Euflexqin ja Flexqicerin kanssa. Valitettavasti nämä ovat Revolutin asialla, eivätkä he ole valittaneet asiasta. He sanovat, että kyseessä oli rahansiirto, vaikka maksoin kortillani?? / Voiko joku auttaa?
Hei, etkö aikonut lähettää minulle jotain Worfixista? Tekopyhä! Älä lähetä hänelle enempää tietoa! Hän vain kerää kaikki tarvitsemansa tiedot eikä anna mitään periksi!
Automaattinen käännös:
justiceForUs
Romeo87
Kulta
Romeo87
4 kuukautta sitten
Olet todella naurettava. En lähettänyt sinulle mitään, koska yrität kiristää minulta tietoja.
Kirjoitin juuri noin, mikä vitsi tuo on?
Automaattinen käännös:
Romeo87
justiceForUs
Timantti
justiceForUs
4 kuukautta sitten
Älkää lähettäkö hänelle mitään tietoja! Hän on valehtelija ja huijari!
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
Anonymized954
1 vuosi sitten
Hassua tänä aamuna kolmen viikon odotuksen jälkeen sain vastauksen poliisin verottajalta, joka sanoi, että tietoni on välitetty suoraan yritykselle, joten ilmoitan sinulle, jos jotain tapahtuu
Funny enough this morning after 3 weeks of waiting I have had a response from the police tax commerce who have said my details have been forwarded directly to the company so I will update you if anything happens
Automaattinen käännös:
4 kuukautta sitten
Hei, oliko tämä puolalaiselle kauppiaalle? Kenelle lähetit sähköpostin, jotta he voisivat lähettää sen eteenpäin?
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Kulta
4 kuukautta sitten
Hei kaikki, kaipaisin lisätietoja näistä, jos jollain on tietoa.
Peak Gear Apparel LTD
money-athome.com
Pikseliä*
MVNP2
WWELTD
Lähetin sähköpostia Peak Gearille vastattuani heidän verkkosivuiltaan, mutta en ole saanut vastausta. Olen Barclaysin kannalla ja harkitsen riitojen ratkaisemista, jos jollakulla on neuvoja tehtyäni samoin.
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Loo76
Kulta
Loo76
4 kuukautta sitten
Hei Loo. Minulla on vain kysymys Peak Gear Apparelille, kenelle lähetit sähköpostia? Oliko se support@peak-gear.com ?
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
Wanderlust
4 kuukautta sitten
Hei Loo. Minulla on vain kysymys Peak Gear Apparelille, kenelle lähetit sähköpostia? Oliko se support@peak-gear.com ?
Hi Loo. Just a question for Peak Gear Apparel, who did you email? Was it support@peak-gear.com?
Automaattinen käännös:
4 kuukautta sitten
Kyllä. Sain tämän takaisin enkä ole sen jälkeen vastannut. Pyysin Elegroa lähettämään heille sähköpostia ja Elegro sanoi… (katso kuva)
ei ole järkevää, koska lähetettyäni sähköpostia Elegrolle ja VELOBETille lokakuussa 2025 sain hyvityksiä Peak Gearilta kolmena eri päivänä, ja niiden yhteissumma oli hieman yli 1 000 puntaa.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Loo76
Kulta
Loo76
4 kuukautta sitten
Ahaa, ymmärrän, eli myönsikö Velobet itse hyvityksen?
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
Wanderlust
4 kuukautta sitten
Ahaa, ymmärrän, eli myönsikö Velobet itse hyvityksen?
Ah I see, so was it Velobet that issued the refund themselves?
Automaattinen käännös:
4 kuukautta sitten
Kyllä sen on täytynyt olla. Kaikki Nikotpfin kanssa alussa tehdyt tapahtumat ovat Elegroa.
Joten lähetin sähköpostia alun perin Elegrolle ja VELOBETille, ja silloin sain hyvitykset.
Löysin myöhemmin Peak Gearin sähköpostin ja lähetin heille sähköpostia jäljellä olevasta tuotteesta, mutta se ei ole muuttunut. Joten ilmoitin heistä.
He ovat myös rekisteröityneet yritysrekisteriin Isossa-Britanniassa, joten odotan heidän vastaustaan.
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Loo76
Kulta
Loo76
4 kuukautta sitten
Kestikö sinulla aikaa Velobetin kanssa? Tein valituksen viime vuoden lopulla, ja he lähettivät minulle vain geneeristä roskaa. Minulla on kiusaus palata asiaan. Tutkin parhaillaan Rollettoa, joka on yksi sisarsivustoista.