Ja miten otat yhteyttä Babiin ja Santcorniin? Tarvitsen apua, tämä on sähköpostiosoitteeni. junoyoyo05@gmail.com
Automaattinen käännös:
sulee
Aellis
Hopea
Aellis
5 kuukautta sitten
Saitko rahat takaisin Santcornissa?
Automaattinen käännös:
mausm
Romeo87
Hopea
Romeo87
5 kuukautta sitten
ALXEN Roswell, en löytänyt kauppiaan verkkosivustoa tai mitään vastaavaa, mutta maksun käsittelijän pitäisi olla Impaya. Miksi et lähetä GDPR-pyyntöä Impayalle? He ovat monien näiden kuvausten takana.
Automaattinen käännös:
Unbroken
Utbmitchy
Platina
Utbmitchy
5 kuukautta sitten
Voitteko lähettää minulle Goldukin tiedot? Minulla on useita syytteitä heiltä.
A.garcia49@hotmail.com
Kiitos
Automaattinen käännös:
Lisa15
mausm
Kulta
mausm
5 kuukautta sitten
Saitko vastausta Impayalta? Lähetän heille sähköpostia, johon on linkitetty viesti, ja jopa soitan heille noin kuukauden ajan, mutta en ole saanut vastausta.
Automaattinen käännös:
mausm
Lisa15
Hopea
Lisa15
5 kuukautta sitten
He lähettivät minulle tapahtumaluettelon viime vuonna sen jälkeen, kun olin jättänyt GDPR-pyynnön. Minun piti kuitenkin muistuttaa heitä siitä useita kertoja.
Automaattinen käännös:
Lisa15
mausm
Kulta
mausm
5 kuukautta sitten
Mihin sähköpostiosoitteeseen lähetit sen? Ja hyvittivätkö he rahat? He ovat myös Pellopay-palveluntarjoajia, luulen.
Automaattinen käännös:
mausm
Lisa15
Hopea
Lisa15
5 kuukautta sitten
dpo@impaya.comYouEn ole vielä myöntänyt hyvityksiä, mutta työskentelen parhaillaan asian parissa.
Miksi uskot olevasi yhteydessä Pellopayhin (.com)?
Automaattinen käännös:
Lisa15
mausm
Kulta
mausm
5 kuukautta sitten
Ai joo, lähetin sinne monta monta sähköpostia.. soitin myös ohjaajalle haha mutta ei mitään.
Automaattinen käännös:
mausm
Lisa15
Hopea
Lisa15
5 kuukautta sitten
Impayalla on verkkosivuillaan EU-edustaja, Newtech Mobile SIA Riiassa. Johtaja on sama kuin Impayalla. Oletan myös, että operatiivinen liiketoiminta hoidetaan Riiasta Latviasta. Ehkä pitäisi ottaa yhteyttä viranomaisiin/poliisiin Latviassa?
Automaattinen käännös:
Lisa15
mausm
Kulta
mausm
5 kuukautta sitten
Tiedän, että se on sama asia… mutta jos he eivät vastaa, haha, hän esti numeroni.
Otan yhteyttä FCA:han ja pyydän tutkintaa. Mielestäni, jos luvan saaneet maksupalveluntarjoajat täyttäisivät due diligence -velvoitteensa, niiden ei pitäisi ylläpitää liikesuhteita kuoriyhtiöiden kanssa tai viimeistään niiden tulisi tarkastella näitä liiketoimintamalleja huolellisesti uudelleen rahanpesun torjunnan kannalta, kun merkittäviä transaktiovolyymeja syntyy.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Christis
Timantti
Christis
5 kuukautta sitten
Hei, antoiko pankkisi sinulle osoitteen, johon maksut menivät?
Automaattinen käännös:
Christis
Hopea
5 kuukautta sitten
Hei, romanialainen pankki ei kerro meille kauppiaan osoitetta, se kertoo meille vain MCC-koodit. Olen tällä hetkellä 40. päivänä ja odotan tuloksia ☺️
Automaattinen käännös:
Arra89
sulee
Platina
sulee
5 kuukautta sitten
Ei aavistustakaan, etten ole löytänyt niitä
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Christis
Timantti
Christis
5 kuukautta sitten
Mitä sanoit pankille takaisinperinnän syyksi?
Automaattinen käännös:
Christis
Kelly1234
Hopea
Kelly1234
5 kuukautta sitten
Totuus on, että se on jotain aivan muuta kuin mitä tuossa pätkässä lukee.