Hei kaikki. Olen seurannut tätä keskustelua jo pitkään ja arvostan todella paljon kommentteja. Alla on joitakin kauppiaita, joiden kanssa minulla on edelleen vaikeuksia ja olen vain utelias, onko kukaan päässyt heidän kanssaan eteenpäin.
AIRBEXE - yhteystietoja ei löytynyt
POLYTEO - yhteystietoja ei löytynyt
DDYN - yhteystietoja ei löytynyt
RASKE LTD - useita yhteystietoja ketjussa, mutta ei vastausta
PAYVER - vastaus, mutta he vain käskevät minua ottamaan yhteyttä pankkiini
E (sijaitsee Tallinnassa, Virossa) – maksussa MVPN2, mutta tiliotteella E
DDYN - yhteystietoja ei löytynyt
HUPEIWE - onneksi pankki oli halukas veloittamaan tämän takaisin (vaikkakaan ei AIRBEXE:lle, POLYTEOLLE tai Payverille tehtyjä maksuja identtisissä tilanteissa)
Sitten on numero, joka kaikki sijaitsee osoitteessa 43 Owston Road, Carcroft, Doncaster, DN6 8DA
sklarc
k2p
droon
KEYSUDU / KEYLUKERE
Blitz-strike - Onnistuin veloittamaan tämän takaisin ilmoittamalla, että Blitz-strike-nettipeli ei lisännyt varoja pelitililleni (kuvakaappausten kera). Toivottavasti tämä menetelmä toimii myös sinulla.
Minulla on jonkin verran syytä uskoa, että nämä liittyvät CFS Formationsiin, joka on oikea yritys, jonka osoite on samassa osoitteessa. He kuitenkin väittävät, etteivät käsittele maksuja asiakkaidensa puolesta, ja väittävät myös, että nämä yritykset "saattavat käyttää osoitettamme ilman lupaamme tai ilman, että ne ovat rekisteröityneet asianmukaisesti Company Houseen".