FAO, kenelläkään, jolla on positiivisia kokemuksia kryptoniimin hyvityksen saamisesta... Tässä on vastaukseni alkuperäiseen valitukseeni:
—————
Hyvä asiakas,
Säänneltynä virtuaaliomaisuuden palveluntarjoajana roolimme rajoittuu tiukasti fiat-valuutan vaihdon helpottamiseen kryptovaluutaksi ja kryptovaluutan tarkan toimituksen varmistamiseen asiakkaidemme ilmoittamaan lompakko-osoitteeseen. Kanssamme tekemäsi tapahtumat ovat sinun valtuuttamiasi, ja meillä on yksityiskohtaiset tiedot maksuvaltuutuksistasi ja vastaavista ohjeistasi. Näihin tapahtumiin sisältyi hyväksyntäsi fiat-varojen vaihtamiselle kryptovaluutaksi ja niiden myöhempi siirto valtuutettuihin lompakko-osoitteisiin.
Olet käyttänyt kassawidgettiämme ja nimenomaisesti hyväksynyt alustamme käyttöehdot tekemällä tilauksen fiat-valuutan vaihtamisesta kryptovaluuttaan. Säilytämme tiedot tästä tapahtumasta, mukaan lukien vahvistuksen siitä, että pankkisi on valtuuttanut veloittamaan tiliäsi. Tapahtuman tiedot olivat saatavillasi ennen valtuutusta.
Kaikki yrityksen käsittelemät tapahtumat luokitellaan MCC-koodin 6051 alle. Tapahtumillemme annettu kauppiasluokkakoodi (MCC) on täysin Visa- ja Mastercard-määräysten mukainen, emmekä muuta MCC-luokituksia pankkirajoitusten ohittamiseksi. Kaikki toisin väittävät väitteet ovat perusteettomia.
Huomaamme, että olet suorittanut näitä tapahtumia useita kertoja pyytäen jatkuvasti fiat-varojen vaihtoa kryptovaluutaksi ja antaen maksuvaltuutuksia jokaiselle niistä, mukaan lukien veloitusohjeiden lähettämisen rahoituslaitoksellesi. Tämä toistuva yhteydenpito alustamme kanssa osoittaa, että ymmärrät tarjoamiamme palveluita ja että toimit tarkoituksella ja sinulla oli riittävä tieto suoritettujen tapahtumien luonteesta.
Osallistumisemme prosessiin päättyi, kun täytimme onnistuneesti pyyntösi vaihtaa fiat-valuuttaa kryptovaluutaksi ja siirsimme tuloksena olevan kryptovaluutan antamaasi lompakko-osoitteeseen. Tässä vaiheessa palkkaamasi palvelu oli suoritettu ohjeidesi mukaisesti. Koska kryptovaluuttatapahtumat ovat luonteeltaan peruuttamattomia, Kryptonimilla ei ole määräysvaltaa tai näkyvyyttä siihen, miten varoja käytetään toimituksen jälkeen. Asiakkaan vastuulla on varmistaa annetun lompakko-osoitteen oikeellisuus ja noudattaa kaikkia vaihdettujen varojen käyttöön liittyviä lakisääteisiä velvoitteita.
Tarkasteltuamme tapaustasi meidän on kunnioittavasti hylättävä hyvityspyyntösi. Valtuuttamasi tapahtumat on toteutettu täysin ohjeidesi ja verkkosivustollamme saatavilla olevien käyttöehtojemme mukaisesti. Kryptonim on täyttänyt sopimusvelvoitteensa, ja totesimme, ettei vaihdettujen varojen pyydetylle hyvitykselle ole perusteita.
Ystävällisin terveisin,
Kryptonimin asiakastuki
—————
Minulla on vastaus, jossa on:
Vastauksessasi ei ole mitään järkeä. Minulle ei missään vaiheessa kerrottu, että olin tekemisissä kolmannen osapuolen kanssa tai ostin kryptovaluuttaa. Klikkasin talletuspainiketta luvattomalla uhkapelisivustolla, ja seuraavaksi minulla olikin transaktioita käytettävissänne.
Kuten olen nimenomaisesti todennut, olet mahdollistanut laittoman vedonlyöntitoiminnan ohittaa pelikorttien estoja ja tässä tapauksessa hyväksikäyttää erittäin haavoittuvaa henkilöä. Olen toimittanut sinulle todisteet vakavasta peliriippuvuudesta ja velkaantumisasteesta. Et ole edes myöntänyt sitä.
Mahdollistat kirjaimellisesti rikollisen operaation, ja ilmoitan sinusta FCA:lle ja muille organisaatioille, ellet muuta päätöstäsi välittömästi. Huomaa, että tämä ei ole vain minun onneni kokeilu, enkä aio lähteä pois ennen kuin joko ratkaisemme tämän sopuisasti tai viranomaiset rankaisevat sinua.
Ole hyvä ja ota yhteyttä johonkuhun, joka pystyy tekemään järkevämmän päätöksen.
—————
He ovat vastanneet näin:
Hyvä asiakas,
Pyyntösi välitetään edelleen vaatimustenmukaisuustiimillemme. Odota heidän vastaustaan 14 arkipäivän kuluessa.
—————
Onko muita mahtavia kommentteja, jotka minun pitäisi esittää ja jotka näyttävät varmistaneen hyvitykset? Kaikki tiedot siitä, miten sinun kommenttisi päättyivät, olisivat erittäin tervetulleita.
Kiitos