Hei kaikki, olen yrittänyt lukea joitakin sivuja, mutta aika monta niistä! Haluaisin apua, jos se sopii.
Olen kotoisin Isosta-Britanniasta ja pelasin tyhmästi uhkapelejä luvattomalla vedonlyöntisivustolla. Marraskuun 18. päivänä kuitenkin tajusin, että tilanne oli riistäytymässä käsistä, ja pyysin tilini sulkemista. Lähetin heille sähköpostia noin kahdeksan kertaa ja ilmoitin, että minulla on riippuvuus ja haluan tilini suljettavan mahdollisimman pian ja mahdollisimman pitkäksi aikaa. Tämä osoittaa, että he tekevät tämän omien ehtojensa mukaisesti, ja vaikka he saivat sähköpostini, he vastasivat tarjoamalla minulle bonuksia, jotta voisin jäädä sivustolle yhä uudelleen ja uudelleen.
Joka tapauksessa teen takaisinperintäpyynnön kolmelle pankille. Kaksi pankkia on suostunut ja tekee takaisinperinnän, koska minulla on kaikki sähköpostitodisteet - jonkin vastaanottamattomiin palveluihin liittyvän kohdan alla.
Mietin vain, mitkä ovat mahdollisuuteni voittaa ne? Luin netistä, että ne ovat alhaiset, ja pankki kertoi minulle, että koska kyseessä on uhkapeli, he keräävät niitä vain hyvän tahdon muodossa.
kiitos etukäteen
Automaattinen käännös: