Hei kaikki,
Talletin varoja Sportazaan ja olin siellä VIP-asiakas pitkään, saan viikoittain käteispalautuksia jne. Jo jonkin aikaa käteispalautuksia ei ole ollut, vaikka he väittävät niiden olevan saatavilla live-chatissa. Korkean kolminumeroisen summan sijaan sain noin 30 euroa. Nyt olen huomannut, etteivät he enää vastaa sähköposteihin, eivät edes VIP-managerini (joka näyttää kadonneen).
Lisäksi olen huomannut, että URL-osoite/verkkotunnus on muuttunut (entinen sportaza.com, sitten sportaza-5XXX.com, nyt sportaza-7653.com). Lisäksi sivuston operaattoriksi on nyt listattu yritys Costa Ricasta. Tämä vaikuttaa minusta erittäin epäilyttävältä, ja haluaisin peruuttaa viimeaikaiset tapahtumani, koska kyseessä on varmasti petos tai rahanpesu, enkä halua olla osallisena.
Viimeisimmät maksutapahtumat tehtiin Wisen ja VISA-kortin kautta. Kauppias oli ZENTORIA LIMITED.
Onko kenelläkään kokemusta Wisestä ja tällaisista takaisinperintäpyynnöistä? Sovelluksessa kysytään paljon kysymyksiä. Transaktiot ovat kaksi viikkoa vanhoja.
Jos joku auttaisi minua: palkitsisin myös kyseisen henkilön 🙂.
Sähköpostiosoitteeni: buyingmatches@hotmail.com
Automaattinen käännös: